LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ALMELO-HENGELO-ENSCHEDE Wie gaat er mee ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry

ALMELO-HENGELO-ENSCHEDE Wie gaat er mee ?

Ongelezen bericht door Harry »

Wie gaat er mee 21 mei vanuit Almelo-Hengelo-Enschede met de trein,kunnen we samen reizen en onderweg nog een potje ouwehoeren.Deze dag zal Dexia met de billen bloot moeten,
want ik ga natuurlijk niet voor nop en zeker niet met lege handen naar huis. Want als Dexia tegen mij zegt ik heb niks met jou te maken,contract is contract,dan gaan de
mouwtjes omhoog. mvg, Harry

An

Re: ALMELO-HENGELO-ENSCHEDE Wie gaat er mee ?

Ongelezen bericht door An »

Ha die Harry.
Eens eindelijk ferme taal uit het OOSTEN. En je kent het gezegde: Alle wijzen komen uit het oosten. Als ze dat daar in Amsterda, maar ff weten.
M.v.g. An

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Ik kom niet uit het oosten, maar misschien zijn er mensen uit de buurt van Rotterdam die ook gaan. Misschien is het dan gezellig om samen te reizen. Zie ik er ook niet zo erg meer tegenop. Mail dan maar.

Harry

Nogmaals een oproep! Wie gaat er mee als je A zegt moet je ook B zeggen.We kunnen ook met de auto,er kunnen 4-5 mensen met mij meerijden.Meld je dan even op mijn E-mail.Wie gaat er trouwens het woord voeren bij Dexia en wie kan er mee naar binnen,alhoewel mijn voorkeur uitgaat om buiten te converseren laat Dirkie maar naar buiten komen. mvg, Harry

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Het antwoord op onderstaande link wordt opgehaald.

Onze eis; Opschorten van alle incasso procedures.

http://www.pay-back.nl/Documenten/Dexia ... Brief1.pdf

Mvg Pieter

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Harry,

ik kom uit Almelo, maar ik ga met de auto. Ik rij al met iemand mee. Neem jij ook nog anderen mee?? Er zijn maar weinig mensen hier uit de buurt die de moeite nemen om er heen te gaan denk ik. P.S. normaal had je zo met mij meegekunt, maar ik zit in het actiecommitee van Payback

Groetjes Anita

Harry

In ieder geval veel moed morgen,wij gaan met ons tweën en met een beetje geluk kunnen we elkaar ontmoeten,het ligt eraan hoe druk het wordt.Ik heb een houten ratel bij me en een poster met opdruk.Ook draag ik een naamkaartje, leuk voor anderen om dit ook te doen zodat we elkaar kunnen herkennen.Iedereen sterkte morgen en als je voor de camera komt, fel reageren en op lullige vragen geen antwoord geven.See you mvg,Harry

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Harry,

see you tomorrow.
Anita

Gesloten