LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Animo voor AANBOD Dexia HEEL ERG GERING! ! ! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Animo voor AANBOD Dexia HEEL ERG GERING! ! ! !

Ongelezen bericht door L. Blok »

Vanmorgen kreeg ik twee telefoontjes, onafhankelijk van elkaar, waaruit zeer betrouwbare bron mij werd meegedeeld dat de animo voor het "aanbod" van Dexia zeer gering is.
Alle twee de bronnen melde dat tot nu toe ongeveer 400 mensen het "aanbod" hebben geaccepteerd! !

m.v.g. L. Blok

el

Re: Animo voor AANBOD Dexia HEEL ERG GERING! ! ! !

Ongelezen bericht door el »

Dat moeten er ook zeker niet meer worden.
Dus mensen laat je niet in de maling nemen door een gebakken lucht voorstel.
NIET IN GAAN OP HET AANBOD!!!!

nes

Ongelezen bericht door nes »

dat is nous goed bericht bij het slechte (de antwoorden van de minister)

Nettie

Ongelezen bericht door Nettie »

Geachte heer Blok,

Ik ben ontzettend blij met U inbreng op dit forum. U stelt mensen zoals ik gerust. Sinds ik actief ben op het forum, voel ik me een stuk beter en slaap ik weer. Ik probeer nauw alle informatie te volgen en ook anderen te helpen die het niet meer zien zitten. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen erin dat de kwestie positief zal uitpakken. En daarmee bedoel ik dat de uitkomst in ieder geval de financiele situatie van heel wat mensen zal verbeteren.

Groet,

Nettie

Nettie

Ongelezen bericht door Nettie »

P.S.

Ook ik ben nog steeds van mening dat iedereen die er in staat toe is (geestelijk en financieel) niet op het aanbod in moet gaan. Op die manier wordt Dexia gedwongen om hun verantwoordelijkheden te nemen.

klaas

Ongelezen bericht door klaas »

Het mag duidelijk zijn dat we praten over mensen die nu geen kant meer op kunnen ,ze moeten wel.
Hellaas zit die rot wereld zo in mekaar

geert

Ongelezen bericht door geert »

Kan meneer Blok of iemand anders op dit forum die goed gebekt is niet een goed opinie-artikel schrijven in Algemeen Dagblad of Volkskrant over de kwestie en over het feit dat het "aanbod" nu bij 200.000 mensen op tafel ligt en waarom ze het vooral niet zouden moeten accepteren?

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

Beste Geert,

dan vind ik wel dat naast de redenen om het niet te accepteren ook de redenen moeten komen te staan waarom de mensen het beter wel zouden kunnen tekenen en terugsturen.

Waarom schrijf jezelf niet dat artikel, om een artikel te schrijven heb je geen vlugge mond nodig!

Maar een goed schrijvende hand!

m.v.g. Jaap de Objectiever

Ineke

Ongelezen bericht door Ineke »

Ik wil niet ingaan op het dexia aanbod. Kan iemand mij vertellen of dan allebei partners het antwoord aan Dexia moeten ondertekenen? Daar wordt namelijk door Dexia om gevraagd op het antwoordformulier. Het contract is alleen door mij getekend.Ik vind dit dan een beetje vreemd.
Ik moet vóór 8 april reageren. Wie geeft raad?\

Ineke

Ik wil niet ingaan op het dexia aanbod. Kan iemand mij vertellen of dan allebei partners het antwoord aan Dexia moeten ondertekenen? Daar wordt namelijk door Dexia om gevraagd op het antwoordformulier. Het contract is alleen door mij getekend.Ik vind dit dan een beetje vreemd.
Ik moet vóór 8 april reageren. Wie geeft raad?\

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Als je niet in wilt gaan op het aanbod van Dexia moet je gewoon niets doen.
Vandaag werd ook ik gebeld door Dexia of ik het aanbod gelezen had.
Ik antwoordde dat ik dat niet gedaan had omdat het een heel boekwerk was en dat ik toch niet op het aanbod in wil gaan.
Toen vroeg de telefonist mij of ik het antwoord terug wilde sturen met daarop mijn ja of nee. Ik zei hem dat ik dat niet van plan was.
De telefonist had verder niets meer te vragen of aan te dringen.

Als je niet van plan bent op het aanbod in te gaan moet je het ook niet getekend of ongetekend retourneren.
Dit is al verschillende malen op dit forum naar voren gebracht.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Als dexia je beld!
Ga je dan niet koken van woede?
wil je ze dan niet uitschelden
Zou ik wel hebben

Ineke

Erik, bedankt voor je snelle reactie. Ik had het echt nog niet zien staan op het forum, ik dacht dat je een antwoord moest sturen,
groeten,Ineke

Rrrrrr

Ongelezen bericht door Rrrrrr »

Als dan gesteld wordt dat Legiolease/Dexia ons bedonderd heeft, waarom moeten we dan de maandelijkse termijnen doorbetalen en bij afloop van de termijn de ontstane schuld betalen?
Als we allemaal in opstand komen en niets meer betalen, kan dat?
Laat Dexia met de schuld zitten en het geld ophoesten!
Van verschillende kanten en ook door Legioverlies wordt gesteld dat we heel sterk staan en een goede kans hebben te winnen van Dexia.
Als dat zo is, heb ik liever dat ik (en de anderen natuurlijk ook) geen geld aan Dexia meer behoef over te maken. Dus stoppen met betalenen doorprocederen.

Gerrit

Ongelezen bericht door Gerrit »

Dit is voor mij de tweede keer dat ik op het forum zit
ook wij zijn gebeld door een Dexia medewerker met de mededeling dat ze geen antwoord hebben gekregen op het Dexia plan,en vandaag kreeg ik een aangetekende brief met de mededeling dat per 11 april mijn kontrakt afliep en mijn aandelen werden verkocht en dat ze dan een bedrag van bijna € 8000.- zouden incaseren ,ik wil eigelijk niet maar wat moet je nu doen als je financieel totaal aan de grond zit(wel of niet ingaan op het aanbod)ik heb nog tijd tot 9 april

Ron uit Den Haag.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag. »

Beste Gerrit,

Dat bepaal je helemaal zelf.
Er worden op dit forum diverse mogelijkheden aangeboden.
En daar moet/kan jij uit kiezen wat voor jou het beste is.

Ik ga de strijd aan en betaal helemaal niks en wacht de beslissing van de rechter af, maar leg iedere maand wel een bedrag apart voor het geval dat strakjes over een aantal jaar een corrupte rechter mischien gaat beslissen dat we toch moeten dokken.
Ik verwacht het niet, maar je weet het in dit boeveland maar nooit.

Sterkte,

Groet, Ron.

Gedupeerde

Ongelezen bericht door Gedupeerde »

Mijn contract loopt pas eind december 2003 af en ik moet
nu al beslissen voor tien april of ik op hun aanbod in ga
of niet.
Waarom moet ik nu al beslissen? Wat zit hier achter?
Waarom willen ze de Dexia bank per 1 april splitsen? Ja,ja waarom?
Hoeveel mensen gaan er echt op het aanbod in?
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Wie heeft er raad voor deze gedupeerde???

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Lees het forum goed door, lees de topic: belangrijkste links en topics, daar staat heel veel informatie bij elkaar.
Succes!

gon

Ongelezen bericht door gon »

Hoorde afgelopen zaterdag, 29/03, dat de Rabobank Dexia heeft opgekocht. Wat voor consequenties heeft dit voor ons "rampenplan" ? Wie weet dit ?

Gesloten