LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Antwoord Dexia op vernietigingsbrief eegalease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
J.S.

Antwoord Dexia op vernietigingsbrief eegalease

Ongelezen bericht door J.S. »

Heb op 7 maart aangetekend antwoord ontvangen van Dexia op vernietigings brief van Eegalease je begrijpt afgewezen
en nu hoe zit het met de rechtzaak van Eegalease ??? volgens mij is het beter om zelf juridische stappen te ondernemen of moeten we maar afwachten tot de deurwaarder aanklopt
zijn er personen die deze stap reeds hebben gezet ?????
graag reaktie want volgens mij komen we zo ook niet verder

Hans

Re: Antwoord Dexia op vernietigingsbrief eegalease

Ongelezen bericht door Hans »

Het beste is denk ik dat de stichting eegalease zelf
te vragen, ga naar hun webside, klikt aan contact,
en stel de vraag.
Als deze vraag steeds vaker gesteld wordt zullen ze toch wel moeten anwoorden bij FAQ.
Mijn vrouw heeft de vraag ook al gesteld bij eegalease.
Wat wel is er melden zich nog steeds mensen aan, die krijgen ook een dossiernummer wat mee moet naar de rechtbank als ze voor velen een proces beginnen.
Maar het is wel prettig te weten wanneer ze denken het proces te beginnen.

Wilfred

Re: Antwoord Dexia op vernietigingsbrief eegalease

Ongelezen bericht door Wilfred »

De info bij Eegalease, te vinden bij FAQ:

Wat moet ik doen met de aangetekende brief die ik van Dexia ontvang als reactie op de vernietigingsbrief? Moet ik deze brief weigeren?
In de aangetekende reactie van Dexia op uw vernietigingsbrief die de Stichting Eegalease onder ogen heeft gehad, is vermeld dat Dexia de vernietiging niet accepteert. Tevens is de Stichting Eegalease bekend met een aangetekende brief die is verzonden aan uw partner, waarin wordt aangekondigd dat de verplichtingen uit hoofde van de effectenlease-overeenkomst moeten worden nagekomen. Gebeurt dat niet, dan kondigt Dexia incassomaatregelen aan. De Stichting Eegalease adviseert ONDER PROTEST de betalingen te continueren, ter voorkoming van incassomaatregelen.

Het heeft juridisch geen zin de aangetekende brieven te weigeren. U kunt ze daarom beter accepteren (of indien u ze geweigerd heeft ophalen bij het postkantoor) en goed bewaren. Mocht u een brief ontvangen met een andere strekking dan hierboven bedoeld, dan verzoeken we u deze toe te zenden aan de Stichting Eegalease, Postbus 13134, 2501 EC Den Haag.

Gesloten