| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antwoord op e-mail aan Fractievoorzitter D66
-
L. Blok
Antwoord op e-mail aan Fractievoorzitter D66
Ruim een week geleden heb ik aan dhr. Dittrich een e-mail gezonden. Zojuist ontving ik ondestaande reactie.
m.v.g. L. Blok
Cc: "Dittrich B." <[email protected]>
Sent: Thursday, March 27, 2003 2:41 PM
Subject: Enorme problemen met aandelen-lease producten
Geachte heer Blok -
Boris Dittrich vroeg mij, woordvoerder namens de fractie op dit terrein, de beantwoording van uw mail over te nemen. Uw opmerkingen zijn de zoveelste illustratie dat er nog veel schort aan het toezicht op de financiële markten. Ik bewaar ze dan ook en zal ze voor zover mogelijk gebruiken in onze overleggen met de minister hierover.
Overigens ben ik wel te spreken over het bestaan van DSI en de klacht-mogelijkheid. Ook mij was al opgevallen dat de adviezen bindend moeten worden verklaard. Ik vind dat in principe niet zo gek, maar in de situatie die u beschrijft, met een niet-geregistreerde tussenpersoon, pakt dat natuurlijk raar uit. Ik ga daar nog verder naar kijken.
Vriendelijke groet,
Francine Giskes (lid Tweede Kamerfractie D66)
m.v.g. L. Blok
Cc: "Dittrich B." <[email protected]>
Sent: Thursday, March 27, 2003 2:41 PM
Subject: Enorme problemen met aandelen-lease producten
Geachte heer Blok -
Boris Dittrich vroeg mij, woordvoerder namens de fractie op dit terrein, de beantwoording van uw mail over te nemen. Uw opmerkingen zijn de zoveelste illustratie dat er nog veel schort aan het toezicht op de financiële markten. Ik bewaar ze dan ook en zal ze voor zover mogelijk gebruiken in onze overleggen met de minister hierover.
Overigens ben ik wel te spreken over het bestaan van DSI en de klacht-mogelijkheid. Ook mij was al opgevallen dat de adviezen bindend moeten worden verklaard. Ik vind dat in principe niet zo gek, maar in de situatie die u beschrijft, met een niet-geregistreerde tussenpersoon, pakt dat natuurlijk raar uit. Ik ga daar nog verder naar kijken.
Vriendelijke groet,
Francine Giskes (lid Tweede Kamerfractie D66)
-
el
Re: Antwoord op e-mail aan Fractievoorzitter D66
Ook weer zo'n reactie waar we wat aan hebben, wat een luize baantjes hebben die politici toch.
-
Leen
Re: Antwoord op e-mail aan Fractievoorzitter D66
Ik herhaal:
Vergeet die politiek nou maar dat wordt niks die zitten er alleen voor zichzelf en echt niet voor ons.
Ja ja...ik weet het dat klinkt weer zo cliché achtig.
Oké, ga dan gerust door. Maar met een maand of twee kom je er ook achter....hmmm laat je me dat dan ff weten.
mvg
Leen
Vergeet die politiek nou maar dat wordt niks die zitten er alleen voor zichzelf en echt niet voor ons.
Ja ja...ik weet het dat klinkt weer zo cliché achtig.
Oké, ga dan gerust door. Maar met een maand of twee kom je er ook achter....hmmm laat je me dat dan ff weten.
mvg
Leen