| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] antwoorden van DEXIA
-
Willem
antwoorden van DEXIA
Hallo allemaal.....
Wat zouden jullie ervan vinden als ik een website opstart waar alle brieven aan DEXIA en de antwoorden daarop worden tentoongesteld? Uiteraard worden alle persoonlijkheden weggehaald.....
Dan heb je wel een aardig overzicht van wat er al speelt en hoe DEXIA de boel probeert te omzeilen.....
Groeten
Wat zouden jullie ervan vinden als ik een website opstart waar alle brieven aan DEXIA en de antwoorden daarop worden tentoongesteld? Uiteraard worden alle persoonlijkheden weggehaald.....
Dan heb je wel een aardig overzicht van wat er al speelt en hoe DEXIA de boel probeert te omzeilen.....
Groeten
-
Willem
Re: antwoorden van DEXIA
lekkerrrrr....
Heb jij behoudens een biertje al positief nieuws dan?
Heb jij behoudens een biertje al positief nieuws dan?
-
kees
goed idee,maar dan komen er alleen alle brieven AAN dexia op te staan,want als je een brief stuurt,krijg je nooit antwoord terug .
-
Willem
hoi Kees,
dit lijkt inderdaad zo.... mijn brief was van 3 maart en het antwoord 24 april... hoe lang geleden heb jij geschreven?
Ik heb ook postings gelezen van mensen die wel een deal konden maken... Ik vraag mij dan af wie er nog betere brieven schrijft of betere argumenten kan aandragen.
Groeten
dit lijkt inderdaad zo.... mijn brief was van 3 maart en het antwoord 24 april... hoe lang geleden heb jij geschreven?
Ik heb ook postings gelezen van mensen die wel een deal konden maken... Ik vraag mij dan af wie er nog betere brieven schrijft of betere argumenten kan aandragen.
Groeten
-
kees
hoi willem
me eerste brief stamt bijna uit de oertijd december heb daar na nog 3 verstuurd en echt ook met goede argumenten,
maar niets gehoord.
had wel aangetekend verzonden.
zullen wel veel klachten krijgen denk ik dan maar.
me eerste brief stamt bijna uit de oertijd december heb daar na nog 3 verstuurd en echt ook met goede argumenten,
maar niets gehoord.
had wel aangetekend verzonden.
zullen wel veel klachten krijgen denk ik dan maar.
-
Willem
Kees,
dit meen je niet...! heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen?
dit meen je niet...! heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen?
-
kees
willem
ja dat wel en dat geeft me toch het gevoel dat ze me wel serieus nemen.
ja dat wel en dat geeft me toch het gevoel dat ze me wel serieus nemen.