| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Arrogant Dexia
Arrogant Dexia
Wat denkt Dexia nu nog te kunnen bereiken na de vernietigende uitspraken van de AFM en het DSI.
Het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat deze produkten niet deugen en dat de zorgplicht op alle fronten geschonden is.
Willen ze nu alleen nog maar de boel rekken en iedereen bang maken
met hun terreur om zodoende de schade beperkt te kunnen houden.
Bij het merendeel van de gedupeerden gaat het om bedragen waarvoor je geen advocaat inschakeld omdat de kosten dan hoger zijn dan de opbrengst.
Dexia weet dat natuurlijk en zet deze groep onder druk door hun dreigingen met deurwaarders aanmaningen etc.
Mensen geestelijk, lichamelijk en financieel kapot maken, ik dacht dat
dat alleen maar kon in dictatoriale landen waar de mensenrechten geschonden worden.
Hier in 'beschaafd' Nederland kan dit dus kennerlijk ook doodgewoon, geen wonder dat wanneer die mensen als een kat in het nauw gedreven worden ze het recht in eigen hand gaan nemen.
Zijn dit dan de normen en waarden waar de regering de mond van vol heeft.
Bedrijven als Dexia die zich hier schuldig aan maken hebben geen bestaansrecht in Nederland vind ik en moeten dus bij de wortel uitgeroeid worden.
Het moge inmiddels toch wel duidelijk zijn dat deze produkten niet deugen en dat de zorgplicht op alle fronten geschonden is.
Willen ze nu alleen nog maar de boel rekken en iedereen bang maken
met hun terreur om zodoende de schade beperkt te kunnen houden.
Bij het merendeel van de gedupeerden gaat het om bedragen waarvoor je geen advocaat inschakeld omdat de kosten dan hoger zijn dan de opbrengst.
Dexia weet dat natuurlijk en zet deze groep onder druk door hun dreigingen met deurwaarders aanmaningen etc.
Mensen geestelijk, lichamelijk en financieel kapot maken, ik dacht dat
dat alleen maar kon in dictatoriale landen waar de mensenrechten geschonden worden.
Hier in 'beschaafd' Nederland kan dit dus kennerlijk ook doodgewoon, geen wonder dat wanneer die mensen als een kat in het nauw gedreven worden ze het recht in eigen hand gaan nemen.
Zijn dit dan de normen en waarden waar de regering de mond van vol heeft.
Bedrijven als Dexia die zich hier schuldig aan maken hebben geen bestaansrecht in Nederland vind ik en moeten dus bij de wortel uitgeroeid worden.
Re: Arrogant Dexia
amen,kan hier niets aan toevoegen..deden de nederlanders maar eens voor eigen rechter spelen,zie het al voor me net als in de middeleeuwen met brandende fakkels naar de handelskade in amsterdam,de fik erin.dan was dit forum volgende week niet meer nodig...of ben ik nu onbeleefd en onbeschaaft??als het aan mij ligt rijden we vandaag nog,heb toch een snipperdag
Een Rambo ontbreekt, in deze affaire.
Laten we aub niet vergeten dat een groot deel, en ik vermoed verreweg het grootste deel van de kontrakten afgesloten is in de tijd dat AEGON eigenaresse was van legio. Als het dus om zorgplicht gaat, is het AEGON die in eerste instantie verzaakt heeft -tenslotte zijn (heel) veel van de kontrakten tijdens haar bewind afgesloten- en is Dexia vervolgens met deze puinhoop opgescheept.
Begrijp me goed. ik hou hier geen pleidooi voor Dexia. Integendeel. Ik vind dat Dexia haar clienten in de hoek druk van criminelen en een suicidaal beleid voert. Dom, onmenselijk en zeer verwijtbaar.
Maar nu de kaarten steeds meer geschud zijn en de positie van de eiser (gedupeerden) steeds sterker wordt is het heel belangrijk om niet alleen onze woede op Dexia maar ook op Aegon te richten.
Ook uit ons eigen belang. Niemand van ons is er bij gebaat dat Dexia onderuit gaat omdat de te betalen schadevergoeding haar mogelijkheden te boven gaan. Samen zijn Aegon en Dexia in staat om veel meer op te hoesten.
Ik vind dat naast Dexia ook Aegon zal moeten dokken. De meeste van ons zijn tenslotte in eerste instantie door Aegon genaaid/ cq te grazen te nemen.
Ik vind dan ook dat we met ons allen moeten streven naar een oplossing waar, naast Dexia, ook Aegon aansprakelijk wordt gesteld.
Begrijp me goed. ik hou hier geen pleidooi voor Dexia. Integendeel. Ik vind dat Dexia haar clienten in de hoek druk van criminelen en een suicidaal beleid voert. Dom, onmenselijk en zeer verwijtbaar.
Maar nu de kaarten steeds meer geschud zijn en de positie van de eiser (gedupeerden) steeds sterker wordt is het heel belangrijk om niet alleen onze woede op Dexia maar ook op Aegon te richten.
Ook uit ons eigen belang. Niemand van ons is er bij gebaat dat Dexia onderuit gaat omdat de te betalen schadevergoeding haar mogelijkheden te boven gaan. Samen zijn Aegon en Dexia in staat om veel meer op te hoesten.
Ik vind dat naast Dexia ook Aegon zal moeten dokken. De meeste van ons zijn tenslotte in eerste instantie door Aegon genaaid/ cq te grazen te nemen.
Ik vind dan ook dat we met ons allen moeten streven naar een oplossing waar, naast Dexia, ook Aegon aansprakelijk wordt gesteld.
-
Captain-America
Goedemorgen Reiziger,
Ik deel op een flink aantal punten je mening. Edoch het onderstaande
door jou vermelde is geen correcte weergave van feiten.
Daarnaast is Dexia, met de kennis die men heeft i.e. behoord te hebben, wel degelijk medeschuldig. Gezien het feit dat men na aankoop, overname, van Aegon, door is gegaan met het aan de man/vrouw brengen van deze producten. Alsmede datgene wat ik in de voornoemde alinea al vermelde.
Kijk iets is on the edge of niet. Of het een nog meer on the edge is of niet doet IMHO niet terzake. Kloppen doet het van beiden kanten niet.
Goed weekend.
Mazzeltov;
Ralph
Ik deel op een flink aantal punten je mening. Edoch het onderstaande
door jou vermelde is geen correcte weergave van feiten.
Dexia is degene die zich schuldig maakt aan mijn inziens ontoelaatbaar, asociaal gedrag. Los van of men de gedupeerden als criminelen behandeld. Wat vast staat is dat Dexia hun, voormalige en huidige, clienten zekers niet als client ziet en dienovereenkomstig behandeld.Begrijp me goed. ik hou hier geen pleidooi voor Dexia. Integendeel. Ik vind dat Dexia haar clienten in de hoek druk van criminelen en een suicidaal beleid voert. Dom, onmenselijk en zeer verwijtbaar.
Daarnaast is Dexia, met de kennis die men heeft i.e. behoord te hebben, wel degelijk medeschuldig. Gezien het feit dat men na aankoop, overname, van Aegon, door is gegaan met het aan de man/vrouw brengen van deze producten. Alsmede datgene wat ik in de voornoemde alinea al vermelde.
Kijk iets is on the edge of niet. Of het een nog meer on the edge is of niet doet IMHO niet terzake. Kloppen doet het van beiden kanten niet.
Goed weekend.
Mazzeltov;
Ralph
Ralph
Waarschijnlijk heb ik mijn posting wat ongelukkig geformuleerd,
want ik ben het helemaal met eens
Waarschijnlijk heb ik mijn posting wat ongelukkig geformuleerd,
want ik ben het helemaal met eens
-
Oom Dagobert
Dexia had de aandelenleaseconstructie beter moeten bestuderen tijdens de overname.
Zij is voor mij 100% verantwoordelijk voor onze contracten.
Of zij de opgelopen schade kan afwentelen op AEGON is haar zorg, niet de onze.
Dexia is onze contactpersoon, Dexia heeft ons het afgelopen jaar voortdurend gedreigd, Dexia hou ik aansprakelijk.
Zij is voor mij 100% verantwoordelijk voor onze contracten.
Of zij de opgelopen schade kan afwentelen op AEGON is haar zorg, niet de onze.
Dexia is onze contactpersoon, Dexia heeft ons het afgelopen jaar voortdurend gedreigd, Dexia hou ik aansprakelijk.
Om een eigen club op te richten via internet moet toch geen probleem zijn en ook een goede advocaat is toch snel te vinden Want het blijft gedogen en compromissen sluiten terwijl de tijd helemaal in het voordeel van Dexia werkt Mischien wil iemand een apparte topic en mailadres maken en kijken hoeveel reacties er zijn.
Joost
Joost