LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BANKEN HARTELOOS EN KEIHARD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry

BANKEN HARTELOOS EN KEIHARD

Ongelezen bericht door Harry »

Gisteren de kaart van de SP binnen gekregen MISDADIG DOM DE ABN-AMRO CLUSTERBOM Hierop staat een man afgebeeld met een kind in z;n armen waarvan de onderbenen zijn afgerukt door de clusterbom gebruikt, door de Amerikanen in Iraq.
Het volgende citeer ik: ABN-AMRO investeert in het Britse bedrijf Insys,dat het onderhoud van clusterbommen verzorgt.Clusterbommen,onder ander die van Insys,zijn tijdens de recente Iraq-oorlog gebruikt. volgens het internationale Rode Kruis zijn er alleen al op de stad Hilla 280 slachtoffers gevallen die practisch door de explosies UITEENGERETEN waren.

Waarom dit verhaal,alleen maar om aan te geven hoe hard banken zijn en dat je met een softe aanpak dit soort lieden niet kunt beinvloeden.Hoeveel BLOEDGELD staat er wel niet op Zwitserse banken van dictators en meer van dit soort onmensen.Wij zullen dus Dexia ook keihard onze standpunten moeten aanbieden zonder compromis want banken hebben echt geen medelijden.Wij zullen rechters-deurwaarders-banken moeten laten zien dat het ons menens is,we moeten misschien wel een nieuwe groep oprichten met een vaste kern van ± 200 mensen die echt garanderen dat ze niet betalen.Softe aanpak van banken leidt tot stinkende wonden.

Harry

Re: BANKEN HARTELOOS EN KEIHARD

Is er nog iemand die op deze topic wil en kan reageren.
mvg, Harry

bram van Norg

Ongelezen bericht door bram van Norg »

Harry
Als de ABN willens en wetens bij die zaken die je noemt betrokken is, dan is het voor mij reden genoeg om me van die bank los te maken.
Hoe kan ik de informatie die je geeft veriferen? Heb jij een bron?
Mvg
Bram

H.J

Ongelezen bericht door H.J »

beste harry mee eens de bank werkelijk hartloss en veel bloed geld aan hun handen van binnenland en buitenland de bank is zeker misdadig dom maar ook deze bank ABN-AMRO is gesteund door de overheid en als iets wilt bereiken,wij kunnen tegen de misdaad gaan ons rekening te sluiten en hyp en aandelen en beurzen kortom boycot de bank en hopen dat zie kunnen zien hun misdaden.

gr

Harry

Bram,je kunt informeren bij SP-kamerlid Krista van Velzen
of kijk op www.sp.nl De SP is op dit moment met een actie bezig om ABN-AMRO te dwingen geen zaken te doen met Insys. mvg, Harry

Helaas

Ongelezen bericht door Helaas »

En als ABN AMRO het niet doet, doet een andere bank het wel. Een bank die nog meer winst wil maken en nog meer kindertjes aan het werk wil zetten en jullie staan maar aan de zijkant te huilen met de tomatenpartij en zeur in het kwadraat Agnes (maak jezelf toch eens van) Kant.
Helaas

Harry

Helaas je relaas slaat nergens op,meeloper.

Gesloten