Hallo,
Ons contract loopt in december af. Wij hebben deze week van Dexia een brief gekregen met het verzoek om een keuze te maken uit de volgende mogelijkheden: 1e verkopen van de effecten
2e overnemen van de effecten
3e verlengen van de effecten
Wie van jullie heeft hier al mee te maken gehad?
Ben je verplicht om hierop te reageren en wat gebeurd er indien je niet reageert .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beeindiging contract met rest schuld
Re: Beeindiging contract met rest schuld
ik heb het voor gelegt aan een advocaat
ik ben een Eegalease en heb vernietigd
dus heb ik geen contract meer als ik iets kies beken ik schuld en ben alles kwijt
waarom al je geen contract meer hebt wel iets kiezen
ik ben een Eegalease en heb vernietigd
dus heb ik geen contract meer als ik iets kies beken ik schuld en ben alles kwijt
waarom al je geen contract meer hebt wel iets kiezen
Beste bedonderd, is dat zo zijn jullie Eegaleasers, dat wordt mij uit jullie topic niet duidelijk.
Als het zo is dan heeft Liba gelijk, als je vernietigd hebt is er geen contract,
En kun je derhalve ook niet kiezen wat je hiermee gaat doen.
Dat Dexia dan ook de aandelen gaat verkopen dat zij zo, je hebt immers geen aandelen dus wat ze met hun aandelen doen, bepalen ze zelf.
Je moet hierin natuurlijk wel consequent zijn.
Groetjes Ton
Als het zo is dan heeft Liba gelijk, als je vernietigd hebt is er geen contract,
En kun je derhalve ook niet kiezen wat je hiermee gaat doen.
Dat Dexia dan ook de aandelen gaat verkopen dat zij zo, je hebt immers geen aandelen dus wat ze met hun aandelen doen, bepalen ze zelf.
Je moet hierin natuurlijk wel consequent zijn.
Groetjes Ton
Hallo Liba,
Bedoel je dat jouw advocaat jje geadviseerd heeft om niet
te betalen? Zo ja, wat was dan de reactie van Dexia?
Bedoel je dat jouw advocaat jje geadviseerd heeft om niet
te betalen? Zo ja, wat was dan de reactie van Dexia?
Zoals ik eerder in een andere topic vermeldde, heb ik als eegalaeser de restschuld niet betaald. Gelet op alle negatieve publiciteit rond Dexia (Legio) over misleidende voorlichting, is dat het beste antwoord. Ik moet nu ruim drie keer mijn inleg nog eens bijbetalen voor uiteindelijk nihil saldo. Te gek voor woorden!!!
Voor de duidelijkheid ruim drie keer de totale inleg van 36x. Dus circa 150 inleggen voor een nihil saldo!!!
Voor de duidelijkheid ruim drie keer de totale inleg van 36x. Dus circa 150 inleggen voor een nihil saldo!!!