| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beëindiging contract
-
Sophia
Beëindiging contract
Beste mensen,
Mijn winstver3dubbelaar was in maart 2001 afgelopen. Mijn man heeft niet meegetekend nu heb ik ergens gelezen dat er een mogelijkheid is om binnen 5-jaar na beëindiging van zo'n contract naar de burgerrechter te stappen om alsnog vernietiging van het contract te bedingen.
Weet iemand of dit zo is ? Wij hebben overwogen om ons aan te melden bij Eegalease maar omdat het contract in 1998 afgesloten is, vallen we o.i. buiten de boot.
Wie kan ons adviseren ?
Met vriendelijke groet,
Sophia.
Mijn winstver3dubbelaar was in maart 2001 afgelopen. Mijn man heeft niet meegetekend nu heb ik ergens gelezen dat er een mogelijkheid is om binnen 5-jaar na beëindiging van zo'n contract naar de burgerrechter te stappen om alsnog vernietiging van het contract te bedingen.
Weet iemand of dit zo is ? Wij hebben overwogen om ons aan te melden bij Eegalease maar omdat het contract in 1998 afgesloten is, vallen we o.i. buiten de boot.
Wie kan ons adviseren ?
Met vriendelijke groet,
Sophia.
-
Sara Etty
Re: Beëindiging contract
Vernietiging vanwege het ontbreken van de schriftelijke toestemming van eega (artikel 1:88 juncto 1:89 BW) kan binnen drie jaar nadat eega bekend was met het bestaan van de overeenkomst en de aard ervan. Dus niet de hier genoemde vijf jaar.