LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beeindiging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Peter kramer

beeindiging

Ongelezen bericht door Peter kramer »

Ik behoor ook tot de talloze Nederlanders Heb via spaarselect ook aandelepaket werd toen des=xia. Nou wil ik het beeindigen na 5 jaar minimale looptijd. Laatse datum is 28 -8-2004, moet ik de brief voor deze datum aangetekend versturen of na deze datum.

Joshua

Re: beeindiging

Ongelezen bericht door Joshua »

Via spaarselect
Er loopt een proces tegen spaarselect
Nou wil ik het beeindigen na 5 jaar minimale looptijd.
reken uit wat de het bedrag wordt voor afbetaling Of vraag een Pro Forma aan.
Beslis dan of het aanvechten van de mogelijke bijbetaling het inschakelen van een advocaat opweegt (plm 2000 euro)
Laatse datum is 28 -8-2004,
moet ik de brief voor deze datum aangetekend versturen ? welke brief?
of na deze datum.

Graag even aangeven wat je bedoeling is.
Het nietig laten verklaren van het hele contract heeft meer gevolg bij rechter gekregen en zullen wegens het niet nakomen door Dexia van de WcK tot een sterkere positie van de klant leiden.

Geef concreet aan wat de vraag is.

mvrgr Joshua

Peter kramer

Ongelezen bericht door Peter kramer »

Hallo

Ik wil mijn contract AEX certificaat plus beeindigen staan 3 datums op Begindatum : 17-9-1999
Minimale looptijd : 31-8-2004
maximale looptijd : 31-8-2019

zoals ik het begrepen heb valt deze niet onder het dexiaaanbod ?
wat kan ik het beste doen. Heb ook geen proformanota aangevraagd.

Met de vriendelijke groeten
Peter Kramer

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Piet Kramer,

Nee die valt niet onder het "aanbod" kan ook niet, hij loopt immers tot max. 2019 maar ik ken iemand die hier mee bezig is, als je me even persoonlijk mailt, "praten" we rustig verder,

Ton

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Als iedereen die behoefte heeft om in groepsverband te gaan, of iedereen met vragen over de AEX certificaten nu gelijk even mailt! Dan gaan we ook hier een groep vormen, dus mail me even, dan kan ik je verder helpen.

Ton

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Er is niet zoiets als een minimale looptijd van 5 jaar, wel is het zo dat je een boete betaalt over de periode tot aan 5 jaar die je niet volmaakt als je eerder met het contract stopt.
Je kan vroegtijdig stoppen (om verder verlies te voorkomen) en toch het contract aanvechten.

Reken maar eens uit hoeveel rente je betaalt ten opzichte van de huidige waarde. Initieel betaalde je iets van 10%, als de waarde van de aandelen gehalveerd is betaal je nu 20% ten opzicht van de huidige waarde (het blijft 10% ten opzichte van de oorspronkelijk hoofdsom). De aandelen moeten dus 20% per jaar stijgen want ander betaal je meer rente dan dat je aandelen in waarde toeneemt.

Kappen dus met dat AEX pruts contract en zo snel mogelijk

Gesloten