LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bejaard nieuws

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

bejaard nieuws

Ongelezen bericht door toet »

je verwacht nieuwe berichten boven aan maar ik kijk naar bejaarde berichten.qurijn en de zeeuw staan boven op de lijst hun datum is 24 juni.niet leuk

pwj.hoozemans

Re: bejaard nieuws

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Beste Toet,

Even voor de goede orde,Qurijn en Druktemaker zijn volgens mij een en dezelfde persoon (zie zijn/hun E-mail adres).

Misschien wel een medewerker van Legio??

Met vriendelijke groet,
Pieter Hoozemans.

toet

dat denk ik ook want ik geloof er niets van dat legio een lening geeft zonder rente .graaien is het enige dat zij doen .En makkelijk aan de telefoon zijn ze ook niet te krijgen.Geprobeerd ze te bellen de avond voor de verkoop Niemand te spreken Maar wel de aandelen verkocht .mijn man heeft niet getekend voor die aandelen.Hij is de kostwinner hij betaald niet Heeft de consumentenbond in geschakeld.Afwachten wat die voor raad geven toet

zeeuw

Ongelezen bericht door zeeuw »

scherp opgemerkt van de heer Hoozemans,van hetzelfde Email adres van Qurijn en druktemaker, heb het nu ook gezien.
Tja wat moet je daarmee.
Vond het ook al vreemd die wel zeer voorname terugbetalingsregeling "geen rente".
Vandaar dat ik hier ook vragen over had.

En voor "toet" ik denk dat velen van ons een beetje forum moe zijn.

m.vr.gr. zeeuw

toet

Beste zeeuw inderdaad zijn we moe .Maar vergeet niet er zijn genoeg mensen die hier steun aan hebben.Die hun gevoelens hier toch kwijt kunnen Vandaar dat ik de computer aan laat staan.Zelf heb ik na slapeloze nachten het een plaats gegeven en het zou makkelijk zijn om alles te vergeten toch neem ik de moeite om steeds weer te reageren voor al de mensen die nu de afrekening krijgen .Mijn oproep blijf hier mee doorgaan al is het voor steun voor al de gedupeerde toet

EE

Ongelezen bericht door EE »

Beste Toet...

kijk dat is klasse .... we zitten allemaal in het schip.... en wat jij doet Toet is klasse... en Dhr. Hoozemans ook .. gewoon mee doorgaan..... en zal je vertellen dat ik die plaatboeven (legio) daar niet betaal.............en dat zou iedereen niet moeten doen...en laat die legio boeven AUB hun bek dicht houden want ze hebben al leed genoeg aangericht............................................... ze zouden ons dus moeten betalen en dubbel ook voor alle ellende......

groeten

Gesloten