LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BELANGRIJK
BELANGRIJK
Ik zou me graag ter beschikking willen stellen als getuige tegen de frauduleuze praktijken van Legio Lease.Ik praat uit ervaring.Ik weet wat de gang van zaken is omdat ik een ex-medewerker ben.Ik heb zelf gezien hoe er met klanten om werd gegaan en wat voor leugens er zijn verteld aan de klanten.Ik heb veel te vertellen en ik wil vragen tot wie oftewel welke instantie ik mij het best kan richten.Met vriendelijke groeten.
Re: BELANGRIJK
Beste Koos,
Mensen zoals jij kunnen we bij de vereniging Pay-Back uitstekend gebruiken. Kijk eens op www.pay-back.nl en help ons om het onrecht aan te vechten.
Mensen zoals jij kunnen we bij de vereniging Pay-Back uitstekend gebruiken. Kijk eens op www.pay-back.nl en help ons om het onrecht aan te vechten.
Re: BELANGRIJK
Ik heb mijn werkzaamheden uitgevoerd zonder ook maar 1 dag uitleg te krijgen over aandelen of opties.Ik moest de klanten alleen vertellen dat ze 1 gulden moesten inleggen om er 3 voor terug te krijgen.
Re: BELANGRIJK
Ik heb voordat ik het contract tekende nog uitdrukkelijk gevraagd aan de tussenpersoon of er nog risico's aan dit contract zaten, NEE werd mij verzekerd.
Re: BELANGRIJK
Het lijkt me dat Legio Lease verantwoordelijk blijft voor het personeel dat ze inzetten. Gaat hun eigen belang (goedkope krachten) voor het belang van hun klanten dat op basis van misleidende en (in mijn geval) foutieve informatie, foute beslissingen neemt. Ja blijkbaar wel.
Koos, fijn dat je wilt getuigen, zelf heb ik het meeste vertrouwen in de zaak van stichting lease verlies. Hoe groter hoe sterker lijkt mij. Heb je jezelf daar al beschikbaar gesteld als getuige? Hun e-mail adres: [email protected]
Koos, fijn dat je wilt getuigen, zelf heb ik het meeste vertrouwen in de zaak van stichting lease verlies. Hoe groter hoe sterker lijkt mij. Heb je jezelf daar al beschikbaar gesteld als getuige? Hun e-mail adres: [email protected]
Re: BELANGRIJK
Ha Koos!
Als het zo erg was, wat deed je er dan? Je wist dan toch zelf ook wel dat je rare dingen aan het doen bent? Volgens mij stinkt dit een beetje....?!
Groeten hoor! Kees
Als het zo erg was, wat deed je er dan? Je wist dan toch zelf ook wel dat je rare dingen aan het doen bent? Volgens mij stinkt dit een beetje....?!
Groeten hoor! Kees
Re: BELANGRIJK
Dat wist ik toen dus niet.Ik was op zoek naar werk en ik zag een advertentie in de SPITS voor als beleggingsmedewerker.
Er stond in de advertentie dat ik een opleiding zou krijgen
met betrekking tot het verkopen van die product.
De opleiding die ik kreeg is dat ik moest vertellen dat als men 1 gulden zou inleggen 3 gulden zou terugkrijgen.Het was gewoon een callcenter!Hoe zou ik als student die werk zoekt moeten weten over de praktijken van Legio meneer Kees?Ze hadden daar telefoonlijsten die ze van de KPN hadden gehad.Ze gingen gewoon het rijtje af.1 GULDEN INLEGGEN 3 GULDEN TERUGKRIJGEN.En beste kees omdat ik het daar zeer onprofessioneel vond ben ik daar maar 3 dagen gebleven.Ik had toen inhoudelijk niet door dat er rare dingen gebeurden.Maar ik vond de organisatie zo vreemd.Werknemers met een buitenlandse achtergrond moesten over de telefoon zeggen dat ze Jansen of Visser heetten
En ik weet heel goed wat ik daar allemaal heb gehoord.En als ik het niet merkwaardig zou vinden zou ik het niet onthouden.Ik heb ook mensen MISLEID ZONDER OPZET.Dat was namelijk de norm.Alle medewerkers daar gaven hetzelfde antwoord.Ze wisten niks van beleggen af.
groeten hoor kees!!
Er stond in de advertentie dat ik een opleiding zou krijgen
met betrekking tot het verkopen van die product.
De opleiding die ik kreeg is dat ik moest vertellen dat als men 1 gulden zou inleggen 3 gulden zou terugkrijgen.Het was gewoon een callcenter!Hoe zou ik als student die werk zoekt moeten weten over de praktijken van Legio meneer Kees?Ze hadden daar telefoonlijsten die ze van de KPN hadden gehad.Ze gingen gewoon het rijtje af.1 GULDEN INLEGGEN 3 GULDEN TERUGKRIJGEN.En beste kees omdat ik het daar zeer onprofessioneel vond ben ik daar maar 3 dagen gebleven.Ik had toen inhoudelijk niet door dat er rare dingen gebeurden.Maar ik vond de organisatie zo vreemd.Werknemers met een buitenlandse achtergrond moesten over de telefoon zeggen dat ze Jansen of Visser heetten
En ik weet heel goed wat ik daar allemaal heb gehoord.En als ik het niet merkwaardig zou vinden zou ik het niet onthouden.Ik heb ook mensen MISLEID ZONDER OPZET.Dat was namelijk de norm.Alle medewerkers daar gaven hetzelfde antwoord.Ze wisten niks van beleggen af.
groeten hoor kees!!
Re: BELANGRIJK
Wat dacht je van de medewerkers van Spaar Select?
Ook hier een voorlichting die ruikt naar oplichting!
Zij zijn zeker ook aansprakelijk voor de verkoop van kwalijke leasecontracten. Mijn hoop is dat die mensen ook eens worden aangepakt. Ze geven alleen maar advies zeggen ze achteraf, een advies om toch zeker maar te kopen!
Oplichters zijn het.
groet,
ener
Ook hier een voorlichting die ruikt naar oplichting!
Zij zijn zeker ook aansprakelijk voor de verkoop van kwalijke leasecontracten. Mijn hoop is dat die mensen ook eens worden aangepakt. Ze geven alleen maar advies zeggen ze achteraf, een advies om toch zeker maar te kopen!
Oplichters zijn het.
groet,
ener
Re: BELANGRIJK
Beste Koos,
los van het feit dat men je nooit op deze manier dit soort producten aan de man hadden mogen laten brengen;
De callcenter-wereld is worldwide. Callcenters zitten zelfs in landen als India. Met indiers als werknemer. Goede taalopleiding gehad. Om het even wat: duists, engels, frans en zelfs nederlands. En inderdaad deze mensen gebruiken vaak een naam die past bij het land waarvoor ze werken. En pretenderen zelfs dat ze in een bepaalde plaats wonen. En weten dan over die plaats ook het nodige. Dit schept een vertrouwelijke band met de klant aan de telefoon. Of dat nou zo erg is? Ik weet het niet. Voor of tegen mij is het om het even.
Getuigen? Ja dat zou natuurlijk mooi zijn. Heb je geen geheimhoudingscontracten moeten ondertekenen? En inderdaad meld je aan bij Lease Verlies.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan Hoogendijk.
los van het feit dat men je nooit op deze manier dit soort producten aan de man hadden mogen laten brengen;
De callcenter-wereld is worldwide. Callcenters zitten zelfs in landen als India. Met indiers als werknemer. Goede taalopleiding gehad. Om het even wat: duists, engels, frans en zelfs nederlands. En inderdaad deze mensen gebruiken vaak een naam die past bij het land waarvoor ze werken. En pretenderen zelfs dat ze in een bepaalde plaats wonen. En weten dan over die plaats ook het nodige. Dit schept een vertrouwelijke band met de klant aan de telefoon. Of dat nou zo erg is? Ik weet het niet. Voor of tegen mij is het om het even.
Getuigen? Ja dat zou natuurlijk mooi zijn. Heb je geen geheimhoudingscontracten moeten ondertekenen? En inderdaad meld je aan bij Lease Verlies.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan Hoogendijk.
Re: BELANGRIJK
Hoi Koos!
Nou, dankjewel, dat verduidelijkt de boel tenminste. Goed dat je bent opgestapt toen het je niet beviel en dat je niet voor het grote geld bent gevallen.
Groeten hoor! Kees
Nou, dankjewel, dat verduidelijkt de boel tenminste. Goed dat je bent opgestapt toen het je niet beviel en dat je niet voor het grote geld bent gevallen.
Groeten hoor! Kees
Re: BELANGRIJK
Koos, dapper van je om te wilen getuigen. Raad je aan contact op te nemen met stichting leaseverlies (ze worden natuurlijk wel platgemailed)of rechtreeks je diensten per aangetekend brief aan onze advocaten van de Stichting aanbieden.