LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingvoordeel.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron uit Den Haag.

Re: belastingvoordeel.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag. »

Tom, rustig joh, laat gaan.
Aan de manier en de woordenschat die die sylans vrouw/man gebruikt ruik je toch dat hij/zij bij die boevebende hoort.
Dat behoord allemaal tot de laatste stuiptrekkingen van dexia.

Groet, Ron.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Niet zo raar doen malloten .Sylans weet het goed te vertellen en heeft vaak gelijk zie mijn topic Den Haag vandaag.

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

Tom,
Ik denk dat jij er juist een bent die het wel wist. Dat doet even pijn. Heel veel pijn. Dat spijt mij voor je. Maar die pijn geeft geen reden om allerlei mensen hier voor te spiegelen dat er "zulke grote kansen" zijn om tegen Dexia te winnen. En overigens, met schelden win je nooit een zaak.
Sterkte

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

Tom,
Ik denk dat jij er juist een bent die het wel wist. Dat doet even pijn. Heel veel pijn. Dat spijt mij voor je. Maar die pijn geeft geen reden om allerlei mensen hier voor te spiegelen dat er "zulke grote kansen" zijn om tegen Dexia te winnen. En overigens, met schelden win je nooit een zaak.
Sterkte

BKR-melding

Ongelezen bericht door BKR-melding »

Even voor de goede orde: volgens mij staat er in alle contracten in artikel 13 of zoiets dat Legio lid is van het BKR en je ook daar registreert. Hoe kennen mensen dit dan niet weten? STaat ook altijd in de advertenties in de tvkrant.Krijg sterk de indruk dat bepaalde mense die contracten helemaal niet gelezen hebben, lijkt me wel handig om dat van te voren te doen. Het lijkt me wel erg zielig om anderen schuld te geven aan het niet lezen door jouw!!

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Beste Silence en BKR.

Op zich is er niks mis mee als je het verhaal van een andere kant laat horen.
Wat ik persoonlijk het vervelendste vindt is dat Legio ook wel degelijk fouten heeft gemaakt.
Maar wij moeten voor alles opdraaien, dat kan er bij mij niet in.
Silence gebruik je kwaliteiten als literair deskundige en schrijf een verhaal over wat jij denkt wat de oplossing zou kunnen zijn.
Ik zal je een eindje op weg helpen, het verhaal kan zo beginnen "Er was eens" en eindigen met de zin "ze leefden nog lang en gelukkig".

goed he?!

Ongelezen bericht door goed he?! »

Er was eens een bedrijf dat Aegon heette, toen Legio-Lease, toen LEgio, toen Bank Labouchere, toen Kempen en nu Dexia en ze leefden nog lang en gelukkig!!
GOEd zo?

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

En hoe ze ook heeten...het is en blijft een BOEVENBENDE..

goedzo.

Gesloten