| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beleggen
Re: Beleggen
Wie is Bert Verkade ???????????????
Anmereto.
Anmereto.
Misschien ben je dat zelf wel
Albert
Albert
Sorry hoor ik wist niet, dat jij ook meekeek
Albert
Albert
Fijn te weten dat ik een beschermengel heb. Want die andere kijkt ook mee.
Albert.
Albert.
Mijn contracten zijn afgelopen (2) en heb een restschuld van circa € 12.000,00 ik hoop dat, uw contracten nog wat langer lopen en dat de beurskoersen weer omhoog gaan.
Groet,
Albert.
Groet,
Albert.
-
Gast
Wij hebben met dit pakket een restschuld van meer dan 22000 euro hoezo een schuld van 12000 euro.
Willemien.
Willemien.
Nou dat vind ik heel erg voor U maar er zijn er vast wel bij, die een nog hogere restschuld zullen hebben. Helaas je hebt altijd baas boven baas, denk ik dan.
Resteert mij u verder sterkte te wensen en hopelijk gaat Dexia alle processen verliezen.
Het zou niet eerlijk als Dexia er zonder kleerscheuren vanaf zou komen.
Groeten,
Albert.
Resteert mij u verder sterkte te wensen en hopelijk gaat Dexia alle processen verliezen.
Het zou niet eerlijk als Dexia er zonder kleerscheuren vanaf zou komen.
Groeten,
Albert.
Laatst gewijzigd door Albert op 13 jul 2003 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet maar de ellende die je ervan hebt, slapeloze nachten huilbuien hoe moet je er van af komen, als je geen geld hebt. Ben wel lid van egalies.
sorry willemien.
sorry willemien.
Hoi Willemien,
Ik begrijp het best, dat jij je wilt afreageren en neem je niets kwalijk. Er zijn zo veel gedupeerden kijk maar eens rond op dit forum. Als eegaleaser sta je redelijk sterk en het is allemaal een kwestie van wachten.
Mijn advies is, betaal nooit je restschuld en ga vooral geen enkele verbintenis aan met Dexia want dan verspeel jij je rechten.
Je bent echt de enige niet, die in de valkuilen van dergelijke aanbieders bent getrapt. Dus als je het zo bekijkt en je ziet het zonnetje schijnen, dan is er voor jou ook weer een toekomst.
Nogmaals verlies de moed niet.
Groeten,
Albert.
Ik begrijp het best, dat jij je wilt afreageren en neem je niets kwalijk. Er zijn zo veel gedupeerden kijk maar eens rond op dit forum. Als eegaleaser sta je redelijk sterk en het is allemaal een kwestie van wachten.
Mijn advies is, betaal nooit je restschuld en ga vooral geen enkele verbintenis aan met Dexia want dan verspeel jij je rechten.
Je bent echt de enige niet, die in de valkuilen van dergelijke aanbieders bent getrapt. Dus als je het zo bekijkt en je ziet het zonnetje schijnen, dan is er voor jou ook weer een toekomst.
Nogmaals verlies de moed niet.
Groeten,
Albert.
-
Gast
Bedankt voor je advies ik heb een e-mail gestuurd naar je misschien kun je die vragen beantwoorden ?
groeten
groeten
Nee die ben ik dus niet daarom stelde ik mijn vraag!!
Anmereto.
Anmereto.
Ik kan hier geen antwoord opgeven , aangezien jouw naam bij mij vreemde (lach) gevoelens opwekt. Ik vind jou dus niet komisch
Albert.
Albert.
Mevrouw of Meneer Bert ik zou mijn e-mail maar even nakijken. Er is goed nieuws voor U.
Albert

Albert