LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bereken uw resultaat
bereken uw resultaat
ik weet niet of dit van belang is maar ik heb op 31 mei een brief van legio gehad dat ik een negatieve opbrengt had van 548 euro nou is mijn contrakt op 12 juli afgelopen en ben ik even naar de site van legio gegeaan en een berekening laten maken en daar staat in eens dat ik op -347 euro sta dus hoe ze dat berekenen is mij een hout maar ik neem aan dat het klopt dus dat betaal ik ook wel met tegen zin ik heb ze ook gelijk een fax gezonden hoe dit kan
Re: bereken uw resultaat
Volgens mij gaat er iets fout op de site van Legio. Laatste update datum staat op 11 juni terwijl het gisteren nog gewoon op 12 juli stond. Bovendien kan ik het vakje 'bereken uw resultaat' nu helemaal niet meer invullen. Bovendien is dit slechts een indicatie en zal de eindafrekening waarschijnlijk heel anders uitpakken.
nou ik neem aan dat het goed is ik heb er gelijk een cope van gemaakt dus als ze dat weerleggen hebben ze een probleem weer valse info neem ik aan dan
Beste mensen,
Het lijkt me verstanding dat u uw resultaat narekent indien u het vermoeden heeft dat er iets onjuist is. In plaats van Legio te waarschuwen, denkt u uw voordeel te kunnen behalen door kopietjes te maken. Erg jammer.... Ik begin steeds meer aan de oprechtheid van de "klagers" te twijfelen. By the way, ooit van een disclaimer gehoord?
Groeten Kees
Ps: met het programma excel kunt u heel makkelijk uw waarde berekenen.
Het lijkt me verstanding dat u uw resultaat narekent indien u het vermoeden heeft dat er iets onjuist is. In plaats van Legio te waarschuwen, denkt u uw voordeel te kunnen behalen door kopietjes te maken. Erg jammer.... Ik begin steeds meer aan de oprechtheid van de "klagers" te twijfelen. By the way, ooit van een disclaimer gehoord?
Groeten Kees
Ps: met het programma excel kunt u heel makkelijk uw waarde berekenen.
Ook ik heb via de legio site het resultaat opgevraagd op 12 juli en was verbaasd dat het negatieve verschil was teruggelopen van E 1870,00 naar E 359,00.
Na een telefoontje naar Legio om een bevestiging van dit bedrag te krijgen (omdat mijn overeenkomst op 15 juli afloopt) hoorde ik dat er een fout was geslopen in de programmatuur en dat het daadwerkelijke verschil E 2263,00 is. Ik denk niet dat we rechten kunnen ontlenen aan deze berekening via internet.
Na een telefoontje naar Legio om een bevestiging van dit bedrag te krijgen (omdat mijn overeenkomst op 15 juli afloopt) hoorde ik dat er een fout was geslopen in de programmatuur en dat het daadwerkelijke verschil E 2263,00 is. Ik denk niet dat we rechten kunnen ontlenen aan deze berekening via internet.