LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bericht aan familievader

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wil

bericht aan familievader

Ongelezen bericht door wil »

Beste Familievader,

Ik begrijp gewoon weg niet wat jij hier op dit forum doet maar misschien kick je er wel op om gedupeerden te stangen.

Misschien moet je eens zelf een forum beginnen met als onderwerp " je hoeft niet aan de boom te hangen om een EIKEL te zijn"

Ik erger me groen en geel aan je op alle commentaar die je in HOOFDLETTERS overal neerplant.

Laat je weer opstralen naar je ruimteschip en verdwijn voorgoed uit dit forum.

:twisted:

koekenpannetje

Re: bericht aan familievader

Ongelezen bericht door koekenpannetje »

Help ik zie dubbel. Grapje hoor Wil :lol:

JH

Ongelezen bericht door JH »

te diep in het glaasje gekeken vanmiddag koekepannetje :wink:

koekenpannetje

Ik was helemaal van slag af door die uitspraak. Toen zag ik de postings van Wil en dacht nou word ik maf. 8) :D

familievader

Ongelezen bericht door familievader »

leuk, 2 topics voor mij alleen. En ook nog van een wel heel lichtgeraakt iemand. Was gewoon vergeten de caps lock toets van mijn toetsenbord de deactiveren. En ik stang niet, ik probeer jullie gewoon te leren lezen. Dat verwijt wordt in het oordeel vandaag ook door de rechter gemaakt. En wat ik in de snelheid heb gelezen is toch iets heel anders dan door anderen juichend in dit forum wordt verkondigd. Een zwaluw, zeker een met verlamde vleugels, maakt nog geen lente...............

koekenpannetje

Wilt u mij eens uitleggen wat exact uw bezwaar is tegen dit vonnis ! Misschien dat ik het dan nog beter begrijp.

Serieus gemeend.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Stap, voor stap, we komen er wel.

precies volgens verwachting.

Ton

koekenpannetje

Hallo zijt Gij daar nog ? Van je familie moet je het maar hebben. 8)

familievader

ik heb nergens geschreven dat ik bezwaar heb tegen dit vonnis. wel dat te vroeg gejuicht wordt en uit het vonnis conclusies worden getrokken die er niet in staan. Want zover ik het heb gelezen staat nergens dat de overeenkomst vernietigd wordt in die zin dat eiseres haar geld terugkrijgt.......
Bovendien ontstaat door dit vonnis jurisprudentie, doch een rechter die over een volgende zaak moet oordelen kan die naast zich neerleggen. Bovendien gaat Dexia in hoger beroep. En daaruit kan een ander vonnis volgen dan dit. En ik geef Dexia een goede kans om dit hoger beroep te winnen. En als je goed leest zie je dat eiseres van de rechter ook een forse veeg uit de pan krijgt. En ik maak geen woordspeling op jouw fakenaam.......

JH

Een zwaluw, zeker een met verlamde vleugels, maakt nog geen lente...............

Het is nog geen winter de lente duurt nog even :wink:
met verlamde vleugels doorgaan dat is waar wij voor gaan !

koekenpannetje

Dat is waar maar het is helaas geen fakename het is namelijk mijn familienaam. Dus maar dat terzijde het is uw mening en dat kan ik waarderen. We zien wel hoe het uitpakt maar het eerste punt voor ons is alvast binnen.

Wat het in hoger beroep wordt, is toekomst.

P.K.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Familievader ziet dingen die wij niet zien maar ook dingen die hij niet ziet, b.v. dat de Caps Lock aanstaat als hij een tekst intypt. Wellicht lijd hij wat aan schizofrenie.

lennart

Ongelezen bericht door lennart »

familievader heeft hier en daar van diverse mensen gelijk gehad.Vooral met het temmen van de feestvreugde.
Hier ben ik het ook mee eens. want:
EERST WINNEN EN DAN PAS FEEST VIEREN
maar dan meteen goed.
Ik kan alleen maar hopen dat iedereen zijn gelijk krijgt. Dan krijgt Dexia het nog druk met hoger beroep aanvragen.

familievader

karel, sterke en gefundeerde reactie. Gelukkig dat ik geen petje draag, zou niet weten hoe snel ik het af zou moeten doen om in treurigheid over zoveel onbenulligheid mijn tranen te kunnen deppen...........

JH

zo krijg je een koekje van eigen deeg he "zg familievader"
je wilt ons leren lezen maar je leest zelf niet voor je iets in hoofdletters op het forum plaatst.

Gesloten