Ter info:
Vandaag stond er een uitgebreid artikel in de Economiebijlage van De Volkskrant (19 maart '03).
De strekking was dat de zaak tussen Dexia en de Stichting Leaseverlies een slepende kwestie van wel zeven jaar zou kunnen worden, waarna ieder individueel nogmaal de bank zou moeten aanklagen. Tenminste, er van uitgaand dat SLV wint. Er wordt echter met geen woord gerept over de kansen van Eegalease.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bericht De Volkskrant
Re: Bericht De Volkskrant
Individueel de bank aanklagen gaan we natuurlijk nu al doen.
Groet, Ron.
Groet, Ron.
Inderdaad, juridische procedures kunnen ze rekken, ze zullen publicitair aan de schadpaal genageld moeten worden. Tijd voor de stichting De Onderste Steen. Allemaal een paar tientjes, een minstens zo handige PR jongen als ze bij Dexia hebben en gaan met die banaan. Nu is het een ongelijke strijd: Dexia heeft een komplete PR afdeling en juridische adviseurs, de gedupeerden hebben alleen juridische adviseurs enne tsja ze hebben gelijk, maar daar koop je niks voor. Gelijk hebben is één ding, nu nog gelijk krijgen en daar kan publiciteit weleens een doorslaggevende rol in spelen...
Even 2 dingen duidelijk:
1. Als Dexia een handige PR-jongen had, hadden ze zich in de eerste uitzending van Radar over Legiolease nooit de mond laten snoeren en was de zaak nooit aan het rollen gegaan.
2. Of 'ze' gelijk hebben betwijfel ik ten zeerste. Zeker niet alle 60.000. Zeker 90% daarvan lijkt me mensen die meegaan in de hausse die veroorzaakt is door de belangenbehartigers van consumenten.
Succes met jullie strijd, vergeet de andere mooie dingen die het leven biedt niet,
Bob
1. Als Dexia een handige PR-jongen had, hadden ze zich in de eerste uitzending van Radar over Legiolease nooit de mond laten snoeren en was de zaak nooit aan het rollen gegaan.
2. Of 'ze' gelijk hebben betwijfel ik ten zeerste. Zeker niet alle 60.000. Zeker 90% daarvan lijkt me mensen die meegaan in de hausse die veroorzaakt is door de belangenbehartigers van consumenten.
Succes met jullie strijd, vergeet de andere mooie dingen die het leven biedt niet,
Bob
Daar hoef jij je geen zorgen over te maken Bob.
Al hadden ze wel een handige pr man gehad in die eerste uitzending dan nog was er geen redden meer aan.
Groet, Ron.
Al hadden ze wel een handige pr man gehad in die eerste uitzending dan nog was er geen redden meer aan.
Groet, Ron.