LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bericht voor paula/luc
bericht voor paula/luc
Excuses! We zullen het niet altijd eens zijn, maar je begrijpt vast wat ik bedoel. Nu maar hopen dat hier niet 100 verkeerde aliassen op af komen om te reageren!
Ilse
Ilse
Re: bericht voor paula/luc
Bij je weer terug te zien 58.
Ik denk dat ik jouw ook excuses moet aanbieden wegens onterechte "Hunt"
Ik denk dat ik jouw ook excuses moet aanbieden wegens onterechte "Hunt"
Laat ik er maar vanuit gaan dat ik denk dat je bent wie je bent al geef je het niet toe. Als je paula/luc bent reageer je naar [email protected] en anders ook!
Paula/Luc.
Bied ik ook excuses aan omdat nu iedereen denkt dat gast33 deze persoon is. niets is minder waar.
Bied ik ook excuses aan omdat nu iedereen denkt dat gast33 deze persoon is. niets is minder waar.
Er komt geen e-mail mijnerzijds.
Goed zo, dat pleit voor je! En zo zijn er nog wat maar dat is niet belangrijk, niet bij te houden op een abacus. Wel excuses aan degene die het toekomt! Vraag ook niet om een e-mail van jou, wel van paula/luc!Geplaatst op 14 Jun 2004 00:55 door gast33
--------------------------------------------------------------------------------
Paula/Luc.
Juist omdat je bent wie je bent.
Laatst gewijzigd door gast058 op 14 jun 2004 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
precies, telraam! veel geleerd van gast033! Na vanavond kom ik trouwens niet meer op dit forum o.a. door die hunt.
Tja, ik had die topic eerst terug moeten lezen alvorens van wal te steken met alle gevolgen vandien .
Ja dat had je misschien moeten doen, maar ik was ook niet zonder fouten. Goedgelovigheid is een zonde
Maar gast033 ik heb paula/luc van aliassen beticht die zij niet blijkt te zijn. En ij bent het ook niet zeg je steeds. Dus of je hier wel moet reageren vraag ik me af.
Maar gast033 ik heb paula/luc van aliassen beticht die zij niet blijkt te zijn. En ij bent het ook niet zeg je steeds. Dus of je hier wel moet reageren vraag ik me af.
Laatst gewijzigd door gast058 op 14 jun 2004 01:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedgelovigheid een zonde?
kom nou, das nou juist wat een mens siert.
Het is een godsschandaal dat er mensen. wat zeg ik beesten rondlopen die misbruik maken van "goedgelovigheid".
kom nou, das nou juist wat een mens siert.
Het is een godsschandaal dat er mensen. wat zeg ik beesten rondlopen die misbruik maken van "goedgelovigheid".
Dat zeg ik! Nee die beesten zijn niet zo leuk. Zeker niet als het struisvogels zijn die de kop in het zand steken.
58,
mij intereseerd het niet wat men van mij denkt of wie ik ben. Als men wilt geloven dat ik paula/luc ben. wees er gelukkig mee. Zolang ik zelf maar weet wie ik ben. vind ik veel belangerijker. tenslotte moet ik met mezelf door 1 deur kunnen.
mij intereseerd het niet wat men van mij denkt of wie ik ben. Als men wilt geloven dat ik paula/luc ben. wees er gelukkig mee. Zolang ik zelf maar weet wie ik ben. vind ik veel belangerijker. tenslotte moet ik met mezelf door 1 deur kunnen.
Geplaatst op 14 Jun 2004 00:55 door gast33
--------------------------------------------------------------------------------
Paula/Luc.
Bied ik ook excuses aan omdat nu iedereen denkt dat gast33 deze persoon is. niets is minder waar
Nou gast033 ik denk dat jij dat best kunt! Met name omdat je op zijn tijd je kop in het zand steekt en elke confrontatie uit de weg gaat. Denk je niet? Of ben ik een beetje dom? Eén van de 100 verkeerde aliassen zit hier al heb ik het idee, zie je posting boven. Jammer want is een goedbedoelde topic!tenslotte moet ik met mezelf door 1 deur kunnen.
Laatst gewijzigd door gast058 op 14 jun 2004 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me eerder dat laatste wat opmerking confrontatie vs dom aangaat
Ja ik was ook beetje dom dat ik niet eerder confronteerde. Maar dat geeft niet, want er is maar één ik was een beetje dom, en jij bent de meest significante! Deze topic is ook niet bedoeld voor jou, zie eerdere postings!
Ik word voor van alles uitgemaakt of toebedeeld. wel lollig
58 er is maar 1 33.
Precies en maar één gast058. En de eigen naam van 058 is Ilse! Hou daar ook maar rekening mee!
ok ik ben weg uit deze topic. eurootje is gevallen. met je voorlaatste reactie.
Begreep je niet. Dat komt omdat men mij steeds met paula of luc vergelijkt. vandaar dat ik reageer mede gelet op de "hunt"
Begreep je niet. Dat komt omdat men mij steeds met paula of luc vergelijkt. vandaar dat ik reageer mede gelet op de "hunt"
Ken je gasten als jezelf! Vreemd dat ik een hele topic die niet voor jou bestemd is met jou aan de zwier ben.
Je zou bijna denken dat iemand zich aangesproken voelt. Maar ja dat kan ook haast niet anders. Morgen als ik ben werken zal de tegenaanval we volgen.
Je zou bijna denken dat iemand zich aangesproken voelt. Maar ja dat kan ook haast niet anders. Morgen als ik ben werken zal de tegenaanval we volgen.
Geplaatst op 14 Jun 2004 01:24 door gast33
-----------------------------------------------------------------------------
ok ik ben weg uit deze topic. eurootje is gevallen. met je voorlaatste reactie.
Laatst gewijzigd door gast058 op 14 jun 2004 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.