LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste Tros-Radar!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pieter Simons

Beste Tros-Radar!!!

Ongelezen bericht door Pieter Simons »

Beste Tros-Radar,
Ik ben een wel tevreden klant van Dexia: ja, ze bestaan nog. Ik erger me dan ook gruwelijk aan alle negatieve berichtgeving op dit forum. Volgens mij is een forum bedoeld voor hoor en wederhoor, maar daar komt door allerlei vreemde figuren (Blok, Toet, Meisje, Paula, Bert, etc) niets van terecht. Bedreigingen naar elkaar, bedreigingen naar medewerkers, etc. Als u echt de zaken op een verantwoorde manier wil weergeven zou u in mijn ogen er beter aan doen dergelijke bedreigingen (vliegtuig naar binnen vliegen, etc) onmiddellijk weg te halen en hierdoor ruimte te creeren voor een zinvolle discussie met argumenten ipv domme beschuldigingen zonder deze te onderbouwen. Graag ook uw reactie op de constatering!!! van verkeerde aan- en verkoopkoersen door de Erasmus-Universiteit die later totaal niet betrokken bleek te zijn geweest bij dit "onderzoek", sterker nog: de Universiteit constateerde dat deze beschuldiging totaal niet waar bleek te zijn. Volgens mij is dit journalistiek die niet door de beugel kan. Gaarne uw reactie hierop.
(nog wel) met vriendelijke groet,
Pieter Simons

Zoek een ander forum

Re: Beste Tros-Radar!!!

Ongelezen bericht door Zoek een ander forum »

Pieter:

Fijn voor je, laat Dexia weten dat je tevreden bent.
Richt zelf een forum op voor tevreden klanten van Dexia.
Zeur hier niet zo, want hier heb jij niks te zoeken.
Of ben je een medewerker van Dexia....
Ook dan heb je hier niets te zoeken...

Move please... never come back...
oekel.

Pieter Simons

Ongelezen bericht door Pieter Simons »

Pieter, volgens mij begrijp je het niet: een forum is bedoeld voor hoor en wederhoor (niet voor alleen beschuldigingen). Ik heb Dexia al laten weten meer dan tevreden over ze te zijn (ik ben uiteraard niet blij met de sterk gedaalde koersen, maar daar zijn zij niet debet aan). Hun reactie: een bijzonder leuke brief terug. Ik heb ook mijn diensten aangeboden bij een eventuele rechtszaak (om te laten zien dat niet alle klanten onredelijk zijn en sommige de realiteit nog wel onder ogen zien); misschien willen ze in een later stadium nog gebruik maken van mijn diensten (nou: ik heb er zin an..)
Ik ben geen medewerker, maar ik heb een hekel aan de sterk veramerikaanse manier van denken zoals die heerst onder de forumbezoekers (het gaat fout: het kan mijn schuld niet zijn, want ik doe niets verkeerds, dus iemand anders krijgt de schuld). Het doet me sterk denken aan de mevrouw die haar kat in de magnetron had gestopt..iedereen weet dat je een kat niet in de magnetron moet stoppen en iedereen weet dat aandelen kunnen dalen (de rest is bijzaak: brochures, ed; dat is concentreren op de bijzaken. De hoofdzaak is: aandelen kunnen dalen en dat weet iedereen. zelfs de 50000 mensen van de Stichting, een jammere claim-poging waar ik -ook zonder eigen belang- alles al zal doen om deze niet in Nederland tot gelding te laten komen. Liever volkomen belangeloos meewerken aan een rechtszaak dan te moeten leven met deze walgelijke claim-cultuur.
Ik zal het forum trouwens blijven bezoeken en van deugdelijk commentaar voorzien (ipv de loze woorden zoals u ze gebruikt).
MVG
Pieter Simons

henk

Ongelezen bericht door henk »

Als je echt in de problemen zit met met afbetalen en je je zwaar opgelicht voelt praat je wel anders.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste Henk,

hoeveel leasecontracten heb je Henk, en voor welke bedragen per maand?

Of heb je de overwaarde belegt?

m.v.g Ruud

Vincent de Jager

Ongelezen bericht door Vincent de Jager »

TROS RADAR,
Gaat u nog reageren op de opmerkingen van Pieter Simons?!!!!
MVG
Vincent de Jager

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste naamgenoot Pieter,

Ik ben het er mee eens dat ook Dexia en of "tevreden Klanten" kan en mag reageren.
Graag zelfs.
Ze werken mee aan de publuciteit rond dit onderwerp ;-)

Dus mijn vragen aan jouw.
Hoe zag jouw contract eruit?
Welke "beleggings" vorm heb je bewust gekozen?
Wanneer ben je ingestapt?
Wanneer loopt je contract af?
Wat denk je te ontvangen of te verliezen?
Graag goed argumenteren zodat het geanalyseerd kan worden.

Mvg Pieter

Pieter

Even naar boven halen.

Mvg Pieter

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

beste forum bezoekers en gedupeerden,
reageer a.u.b. niet op de onbenullige uitspraken van "pieter simons".hier is iemand aan het woord die tweedracht wil zaaien en twijfel.Zijn toegevoegde waarde aan dit forum is nul. Mensen met problemen en vragen kunnen terecht op www.pay-back.nl. Tienduizenden zijn slachtoffer van Spaar Select en Dexia. Deze mensen zitten financieel aan de grond door in te gaan op de adviezen van de zogenaamde "financiele adviseurs"van Spaar Select. De zieke geest van "pieter simons" is hier mee vergelijkbaar!
Niet op dit figuur meer reageren dus!!

Pieter

Pieter,

Piet.
Pieter Simons is een andere Pieter als die gisteren avond in besprekking was bij PAYBACK.
Voor de goede orde deze twee niet door elkaar halen.

Mvg Pieter.

Apjo

Ongelezen bericht door Apjo »

Nou meot het afgelopen zijn. Ik antwoord niet zei Piet.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Pieter,
Ik heb ook geen moment gedacht dat jij het was.
Het valt me wel op dat er steeds meer berichten komen op dit forum van "mensen"(dexia?) die afgeven op de slachtoffers van valse voorlichting door o.a.spaar select .
voorstel: laten wij de onderwerpen van dit forum voortzetten op www.pay-back.nl zodat gedupeerden en echte geinteresseerden serieus verder kunnen praten.
Zie als slecht voorbeeld de reactie op jou antwoord aan mij!

Pieter

Lijkt me een goed plan.

Van mijn zwager heb ik de flyer inmiddels in PDF formaat gekregen.
Dat scheelt met downloaden.

Mvg Pieter

Pieter

Beste naamgenoot Pieter,

U heeft gelijk dat TrosRadar moet ingrijpen als er onzin en flauwekul wordt gespuit. En uit ervaring weten de vaste forum bezoekers dat Trosradar dat ook inderdaad doet. Er worden met de regelmaat van de klok berichten verwijderd.

Maar toch zie ik uw antwoord graag op de door mij gestelde vragen terug op dit forum.

Mvg Pieter

Pieter

Zou het helpen als we allemaal onder de naam Pieter gaan mailen?
Wie weet verdwijnt betweterpieter met zijn dexiasteunbetuigingen dan vanzelf wel van dit forum.

Waarschijnlijk is hij/zij weer een dexia-adept die gratis online onze rechtsgang mag frustreren.

O ja, ik ben Renee, maar wie weet voortaan even Pieter

Pieter

Beste naamgenoot Pieter,

Ik blijf van mening dat u recht heeft om ook hier te reageren. In mijn voorgaande vragen lijst wou ik nog een aantal andere vragen toevoegen.

Als het enigste speerpunt van u is "het trosradar onderzoek".
Dan vraag ik me af of u zich wel goed genoeg heeft verdiept in de materie.
Houdt dexia en tussen personen zich aan artikel 24 en 25 en 36 van Bte 1995?
Houdt dexia en tussen personen zich aan de colportage wet?
Houdt dexia en tussen personen zich aan de WCK wet?
Houdt dexia en tussen personen zich aan de wet op het krediet wezen?
Waarom denkt u dat de financiele bijsluiter verplicht is gesteld.
Waarom denkt u dat de naam Financiele adviseurs eerdags een beschermde titel wordt?

De vergelijking met de magnetron gaat niet op. De magnetron was na het ongeval nog beschikbaar. Er is alleen sprake van een schadeclaim. Omdat de magnetron verkeerd gebruikt is geweest door de bezitter van het goed.
En ik vind het merkwaardig dat u enerzijds zegt dat u een tevreden klant van dexia bent en anderzijds geheel belangenloos uw diensten aan dexia aanbiedt.

Ik zou ook graag u brief willen zien die u gestuurd heeft naar Dexia en tevens het antwoord van Dexia.

Mvg Pieter

ps Voor de goede orde. Er zijn op deze topic maar twee verschillende Pieters aanwezig, Pieter Simons en Pieter (Hezemans)

Nysia

Ongelezen bericht door Nysia »

*****, als je alleen maar hoort wat je wil horen kan ik het me wel voorstellen dat je je opgelicht voelt.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Pieter,

Het ziet er naar uit dat je naamgenoot of in slaap is gevallen of dat hij bij Dexia staat te wachten op dhr Bruneel om hem te vertellen hoe tevreden hij over Dexia is. Laten we het er maar op houden dat dit ook weer veel geblaat en weinig wol is! !

groet

Gesloten