| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaald en nog door Dexia belaagd worden.......
-
joop
Betaald en nog door Dexia belaagd worden.......
Een maand geleden heb ik mijn restschuld na veel wikken en wegen toch maar betaald. Dat was een hele moeilijke beslissing maar ik heb dus toch maar betaald om van het gezeik af te zijn. Ik heb door een goede regeling met mijn ouders de restschuld (6500 euro) in één keer kunnen betalen. Krijg ik 2 weken later een brief van Dexia dat ik nog niet op d'r aanbod had gereageerd maar dat de mogelijkheid daarvoor nog wel aanwezig was. Wat een stelletje schoften. Betaal ik met pijn in het hart mijn restschuld, krijg ik later een brief dat ik niet betaald zou hebben. Door die brief werd ik zo kwaad dat ik gelijk een hele boze, behoorlijke onbeschofte brief heb geschreven naar die knakker van een Bruneel. Ik heb een bevestiging gekregen dat ze mijn brief ontvangen hebben maar door de drukte hebben ze nog niet officieel gereageerd. Als ik die reactie binnen heb laat ik jullie dat zeker weten.
Groeten van een mede lotgenoot
Groeten van een mede lotgenoot
-
XXXX
Re: Betaald en nog door Dexia belaagd worden.......
Je hebt dus toch betaald. Ik ben nog even in dubio of ik dat wel of niet zal doen. Straks zie je je geld niet meer terug omdat Dexia vertrokken is naar de noorderzon.
-
joop
ja, ik heb toch betaald maar echt met pijn in mijn hart. Ik vind het zo onrechtvaardig wat ons allemaal overkomt. Ik heb mijn schuld geaccepteerd en van me afgezet maar dat heb ik alleen maar kunnen doen door de steun van mijn familie. Ik ga door met mijn leven en vergeet die Dexia rommel. Het is wel een goede (maar helaas dure)les geweest voor de toekomst.
-
XXXX
Maar je moet de hoop niet opgeven! Ik heb nog wel vertrouwen in SLV. Vooral nu ik het topic van de heer Blok heb gelezen. Dexia heeft veel fouten gemaakt en dat kan zeker niet ongestraft blijven.
-
gerrie
Verstandig of niet,je moet iets doen.
Ik ben al vanaf September 2002 aan het betalen.
Ik doe er 1 1\2 jaar over.
Toch heb ik al die aanbiedingen gekregen om mijn schuld te betalen.
Een goede boekhouder hebben ze zeker niet.
Sterkte allemaal
Ik ben al vanaf September 2002 aan het betalen.
Ik doe er 1 1\2 jaar over.
Toch heb ik al die aanbiedingen gekregen om mijn schuld te betalen.
Een goede boekhouder hebben ze zeker niet.
Sterkte allemaal
-
XXXX
Dexia heeft niets op de rij daar. Het is daar crisis! Ben benieuwd wie Bruneel gaat opvolgen. Dan word er weer tijd gerekt. Nieuwe (interim-)directeur erop, dat neemt ook weer tijd in beslag. Dus blijf je de "aanbiedingen" krijgen.
-
RP
Crisis, gaat Bruneel dan weg? Ik dacht dat hij er nog maar kort zat.
-
XXXX
RP dat las ik via oude topics op dit forum.
Ik meende zelfs dat iemand het betreffende krantenartikel ook op dit forum ergens heeft geplaatst. Vandaar dat ik het onthouden had. En het is zeker weten crisis bij Dexia. Al die mensen die niet betalen, de telefoontjes, de mailingen de deur uit doen, de Raad van Bestuur die lobbyt bij de politiek.
Ik meende zelfs dat iemand het betreffende krantenartikel ook op dit forum ergens heeft geplaatst. Vandaar dat ik het onthouden had. En het is zeker weten crisis bij Dexia. Al die mensen die niet betalen, de telefoontjes, de mailingen de deur uit doen, de Raad van Bestuur die lobbyt bij de politiek.
-
PLUKKER
Als XXXX zijn informatie uit oude achterhaalde artikelen van dit forum haalt (Bruneel zit er nog tenslotte) wat moeten we dan met de rest van de informatie die hij of zij zo stellig verkondigd? Juist...
PLUKKER - trekt liever zelf conclusies
PLUKKER - trekt liever zelf conclusies