LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalen of niet Betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rik

Betalen of niet Betalen

Ongelezen bericht door Rik »

Hallo allemaal,

Ik roep iedereen op om aan het einde van de looptijd niet in te gaan op het voorstel van Dexia.

Met z'n allen staan we sterk.We moeten alleen geduld hebben.Ik heb er alle vertrouwen in dat we deze zaak gaan winnen.

Als alle gedupeerden nou aan het einde van zijn looptijd nou niet betaald 40000> gedupeerden wat wil Dexia dan doen????????? 40000> incasso's de deur uit doen???
Hoe lang zouden zij dit vol houden???

Als je het restant gaat betalen en Dexia gaat op de fles ben je alles kwijt!!!!

Dus geduld geduld geduld en

NIET BETALEN!!!!!!

Groeten Rik

Ronald

Re: Betalen of niet Betalen

Ongelezen bericht door Ronald »

Ik sluit mij volledig bij jou aan.

Dan had Legio-Lease maar beter na moeten denken met opzetten van hun product.
Ze hebben waarschijnlijk niet verder gekeken dan hun neus lang is moeten wij daar dan voor bloeden??
Dacht het niet.Je verwacht toch dat deze mensen er verstand van hebben en dat zij verstandig met ons geld omgaan.
Waarom hebben zij onze investeringen niet goed afgeschermd en in de gaten gehouden???

DUS IK BETAAL GEEN ROOIE CENT!!!!1

Loes

Ongelezen bericht door Loes »

Hallo,

Je hebt gelijk rik,

Ik heb geen verstand van beleggen dus dacht ik kan beter
Legio-lease voor mij laten beleggen want die hebben er verstand van.
Heb nu een schuld van 12000 euro.

Ik vind dit crimineel gedrag. Voel me bedrogen en ga zeker niet betalen!!!

Theun

Ongelezen bericht door Theun »

Als je betaald ben je je geld kwijt en als je akkoord gaat met de Dexia Aanbod/voorwaarden kun je er geen zaak meer van maken,
dus moet je nog meer betalen, ik heb nu een schuld van minstens 100.000,00 euro's................komt nog wel meer bij, je kan ook wachten op hun Failisement!!! ik geef hen de schuld immers zij hebben hun zorgplicht nog steeds niet nagekomen, en ik sluit me ook aan dat ze mij niet goed hebben ingelicht..
( WinstVerTienDubbelaar met putopties geschreven met geleend geld!!!!! ) Wat slecht en 10 jaar zonder aflossing.
Zij verdienen er wel aan!

Kijk zondagmiddag naar RTL 5 zondageffect.nl om 12:10 over Legio-Lease herhaling maandagmorgen vanaf 080 uur.

EE

Ongelezen bericht door EE »

Mensen betaal NIET je restschuld en teken zeker het aanbod van Dexia niet , wel antwoorden op hun geschreven brieven en aangetekend terug schrijven naar Dexia Amsterdam (zie topics).

Wij hebben het aanbod Dexia niet getekend en niet terug gestuurd , wel aangetekende brief geschreven dat we geen restschuld betalen en Dexia aanspakelijk stellen € 9500,00.

Wat schets onze verbazing krijgen we afgelopen week een (dreigbrief A 4 tje) en een (blauw boekje)(DEXIA aanbod). Wij reageren daar dus schriftelijk op dat ze onze eerdere aangetekende brief van paar maanden geleden niet beantwoord hebben en dus niet onze schuld betalen , krijgen we een paar dagen later weer een dreigbrief van (LET OP ) NU WEER LEGIO .(WAAR IN STAAT)..

Verscheidende malen hebben wij getracht u naar aanleiding van het beindigde Legio Lease-overeenkomst telefonisch te bereiken , helaas waren deze pogingen tevergeefs. Wij verzoeken u dringend binnen 5 dagen na dagtekening telefonisch contact op moeten nemen. U kunt ons bereiken van maandag t\m vrijdag 90 tot 170 uur op telefoonnummer 010-7109909 mvg. Legio.

Wij zijn dus verschillende keren onder een 00000000 nummer gebeld en als we dan onze naam zeiden werd er steeds opgegooid...dit is zeker 6 maanden aan de gang..Dexia of Legio wie het ook mag zijn bellen je en hangen op , zo gemeen zijn ze dus bezig dat ze dan in de brief zeggen dat ze ons verschillende malen gebeld hebben en dat we niet bereikbaar waren klopt dus niets van want er is altijd wel iemand van ons thuis............

En Dexia en Legio stuurd dus brieven ..raar he....

Nou weet u het nog ..ik niet....

EE

Ongelezen bericht door EE »

Meer mensen met bovenstaande ervaring.

groetjes

Gesloten