LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaling 10 euro Eegalease.
betaling 10 euro Eegalease.
Weet iemand het bankrek.nr. hievan, of krijg je bericht als de copiebrief bij eegalease binnen is.
Gr. John
Gr. John
Re: betaling 10 euro Eegalease.
Rekening 35.96.45.123 ten name van Antoinette Hertsenberg te Hilversum o.v.v. "Ha ha, loop ik effe lekker binnen!"
Het staat op de site, homepage onder aanmelden, en je krijgt alle benodigde informatie na het aanmelden...
Neutraal,
Lijkt mij bijzonder incorrect wat u nu doet! !
Lijkt mij bijzonder incorrect wat u nu doet! !
Ach meneer Blok. Na een due maar wijze levensles met Legiolease kom ik er ook steeds meer achter wat voor rotzakken er op deze aardkloot rondlopen. Lafaard Neutraal is slechts een van de veeeelen.
Graag een iets andere wending aan deze topic.
Mijn echtgenote en ik hebben beiden lopende contracten bij Legio Lease. Bij de stichting Leaseverlies vallen de contracten binnen één gezin onder één aanmelding. Zo te zien is er bij Eegalease niet zo'n voorziening, dus wij zouden ons beiden daar apart moeten aanmelden. Ik zelf moet dan, als lid van Leasverlies, € 10 betalen. Maar hoe zit dat dan bij de aanmelding van mijn vrouw? Moet die dan ook € 10 betalen of de volle mep (zijnde € 45,--)? De vraag heb ik reeds neergelegd bij Eegalease, maar tot dusver geen antwoord gekregen. Wie kent de oplossing?
Met vriendelijke groet,
Rob v.D.
Mijn echtgenote en ik hebben beiden lopende contracten bij Legio Lease. Bij de stichting Leaseverlies vallen de contracten binnen één gezin onder één aanmelding. Zo te zien is er bij Eegalease niet zo'n voorziening, dus wij zouden ons beiden daar apart moeten aanmelden. Ik zelf moet dan, als lid van Leasverlies, € 10 betalen. Maar hoe zit dat dan bij de aanmelding van mijn vrouw? Moet die dan ook € 10 betalen of de volle mep (zijnde € 45,--)? De vraag heb ik reeds neergelegd bij Eegalease, maar tot dusver geen antwoord gekregen. Wie kent de oplossing?
Met vriendelijke groet,
Rob v.D.
In iedergeval brief downloaden en aan Dexia sturen
dan heb je in iedergeval aan de verjaringstermijn voldaan en dexia in gebreken gesteld de rest dat betalen en zo dat komt wel goed.
dan heb je in iedergeval aan de verjaringstermijn voldaan en dexia in gebreken gesteld de rest dat betalen en zo dat komt wel goed.
Wou graag weten of de adres gegevens die op de "te downloaden" brief staan vermeld juist zijn ?! ikzelf heb namelijk ook nog een ander adres.... bij voorbaat dank
Hmm heb eigenlijk wel een antwoord nodig voor morgen dus probeer het nog is :)