| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betaling onder protest komt ook bij deurwaarder
-
jan2
Re: betaling onder protest komt ook bij deurwaarder
waarom niet ?
als je nu niet betaalt en Dexia krijg gelijk van de rechter zal je echt moeten betalen.
En degenen die betaald hebben onder protest krijgen hun geld heus wel rerug als de rechter dat beslist.
In alle gevallen staat iedereen straks voor de rechter......
De politiek, LL, PB e.d kunnen het klimaat wat veranderen zodat Dexia
zich gedwongen zal voelen met een beperkt aantal mensen een acceptabele deal te sluiten, de meesten van ons zullen het persoonlijk voor de rechter moeten uitvechten, gesteund door de politiek e.d.
als je nu niet betaalt en Dexia krijg gelijk van de rechter zal je echt moeten betalen.
En degenen die betaald hebben onder protest krijgen hun geld heus wel rerug als de rechter dat beslist.
In alle gevallen staat iedereen straks voor de rechter......
De politiek, LL, PB e.d kunnen het klimaat wat veranderen zodat Dexia
zich gedwongen zal voelen met een beperkt aantal mensen een acceptabele deal te sluiten, de meesten van ons zullen het persoonlijk voor de rechter moeten uitvechten, gesteund door de politiek e.d.
-
jan2
Re: betaling onder protest komt ook bij deurwaarder
Over de vraag wie wat moet aantonen kun je lang discusieren.
Waar het om gaat is dat eerst de een de ander voor de rechter moet dagen.
Het is een misverstand om te denken : "ik betaal lekker niet, Dexia moet maar aantonen dat ze mij niet misleid heeft".
Dexia heeft een contract met onze handtekening en dat contract moet
door de rechter beoordeeld worden.
Waar het om gaat is dat eerst de een de ander voor de rechter moet dagen.
Het is een misverstand om te denken : "ik betaal lekker niet, Dexia moet maar aantonen dat ze mij niet misleid heeft".
Dexia heeft een contract met onze handtekening en dat contract moet
door de rechter beoordeeld worden.