Dexia noemt zichzelf klantvriendelijk dat dat niet waar is is al vele malen gebleken maar wat ze nu weer flikken.
Erg genoeg heb ik gister mijn restschuld betaald ja ik weet vele van jullie zeggen dom dom dom. Vind ik eigwnlijk ook maar onze situatie liet niet anders toe.
Maargoed, vorige week heb ik deze mijn aandelen laten verkopen waar ik een mooie som geld voor moet betalen.
Ik kreeg een brief met dagtekening 9 juni waarin stond dat ik 14 dagen heb om te betalen.
Kreeg ik vandaag amper een week verder alweer een brief in de bus met als titel"'betalingsherinnering'".
Mijn bloed bereikte zo'n beetje het kookpunt doe alle mogelijke moeite om te kunnen betalen door een lening aan te gaan bij familie krijg je dit!!!!!
Buiten dat moest ik ruim een week wachten tot Dexia mij een brief stuurde met daarin de vermelde restschuld.
Woest belde ik Dexia op met de vraag waarom ik na amper een week al een herinnering krijg en wat zeggen ze dan?! dat is voor het geval dat u de eerste brief niet ontvangen heeft.
Dat klinkt erg geloofwaardig aangezien de tekst in de brief.
"Uit onze administratie is gebleken dat er nog een openstaand saldo resteert met betrekkingtot de eindafrekening van uw beindigde overeenkomst.
Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag binnen zeven dagen te voldoen.
En dat was weer een bewijs van hoe netjes klantvriendelijk en eerlijk dexia is.
Misschien kan ik mijn geld nog terug boeken zal vast wel niet maar anders.......
Ik heb ze ronduit verteld wat ik van dat kl*te bedrijf vind maar ach dat zullen ze wel dagelijks horen.
Ik wens iedereen veel succes die iets met dexia te maken heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalingsherinnering restschuld
Re: betalingsherinnering restschuld
Antonio, waarom Op Dexia of op deze mevrouw die betaalt heeft?
Wat denk je nou zelf, DEXIA natuurlijk.Die vuile bloedzuigers.
Eigenlijk is het wel fijn dat het CGA mislukt is anders waren de rechtzaken ook niet doorgegaan.
-
Heb ik tenminste niet voor niets een advocaat in de arm genomen.
EllenC, heb je ook al een glasheldere advocaat. met kwaliteitsgarantie.gevonden ¿
EllenC, heb je ook al een glasheldere advocaat. met kwaliteitsgarantie.gevonden ¿
Het is wel verstandig een advocaat te nemen met verstand van zaken zelf zoek ik er één in de buurt van Amsterdam na de uitslag van de stichtingen.