| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR REGISTRATIE BEKEND?
-
J de R
BKR REGISTRATIE BEKEND?
Allemaal,
In 2 / 1998 sloot ik een winstverdriedubbelaar af bij Legio Lease / DEXIA. Ik kan mij niet herinneren dat erin vermeld stond dat je BKR geregistreerd werd, weten jullie of dat zo was? Zo niet, dan hebben ze een grote fout gemaakt door informatie achter te houden.
Bovendien, moet er bij een financiering worden gekeken naar "vaste levenskosten / levensonderhoud" ook dit kan ik mij niet herinneren.
Is er gevraagd of je een "vaste" baan had?
In het ALGEMEEN DAGBLAD van 7 / 2 / 1998 stond een grote advertentie van de winstverdriedubbelaar waarin stond dat je ALTIJD mag verlengen als het niet goed zou gaan, er stond niets over een maximum van 3 jaar.
NOG MEER FOUTEN ONTDEKT? MELD HET HIER!
In 2 / 1998 sloot ik een winstverdriedubbelaar af bij Legio Lease / DEXIA. Ik kan mij niet herinneren dat erin vermeld stond dat je BKR geregistreerd werd, weten jullie of dat zo was? Zo niet, dan hebben ze een grote fout gemaakt door informatie achter te houden.
Bovendien, moet er bij een financiering worden gekeken naar "vaste levenskosten / levensonderhoud" ook dit kan ik mij niet herinneren.
Is er gevraagd of je een "vaste" baan had?
In het ALGEMEEN DAGBLAD van 7 / 2 / 1998 stond een grote advertentie van de winstverdriedubbelaar waarin stond dat je ALTIJD mag verlengen als het niet goed zou gaan, er stond niets over een maximum van 3 jaar.
NOG MEER FOUTEN ONTDEKT? MELD HET HIER!
-
Arnoud
Re: BKR REGISTRATIE BEKEND?
Indien het niet op het contrakt staat dan legio lease het
niet laten registreren.
Je geeft n.l. toesteming door het contract voor accoord
te ondertekenen.
Staat in het reglement van het BKR
niet laten registreren.
Je geeft n.l. toesteming door het contract voor accoord
te ondertekenen.