LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Helen

BKR

Ongelezen bericht door Helen »

Op 4 oktober 2002 is het leasecontract die mijn man heeft afgesloten beëindigd. Ik heb sinds dat ik weet dat hij met een eindafrekening zit van 18130 euro negatief mij verdiept in deze overeenkomst. Ik heb nog steeds niet betaald en ga ook niet in op het aanbod van Dexia. Nu heb ik van Dexia een laatste mogelijkheid aangeboden gekregen om in te gaan op hun aanbod zo niet dan moet ik binnen 8 dagen betalen en als ik dat niet doe dan gaan zij over tot registratie van de achterstand bij BKR. (HELP). Ik kan mij niet aanmelden bij de stichting egalease omdat mijn man het contract in 1999 heeft afgesloten. Wie kan mij helpen met een voorbeeld van een schrijven naar Dexia waarin ik verzoek voor nietigverklaring van het contract omdat ik niet heb meegetekend en zijn er nog meer mensen die in deze situatie verkeren. HELP

Leen

Re: BKR

Ongelezen bericht door Leen »

Helen,
Ik weet ook niet waarom contracten die aflopen in 2002 niet onder SLV vallen.
Onze winstverdriedubbelaar liep in maart 2002 af. We hebben toen de restschuld betaald.(was toen € 318.75) dus dat viel mee.
Wel hebben we een brief gestuurd dat de betaling onder protest en onder voorbehoud van alle rechten en weren was.
Hoop dat je er iets aan hebt, verder weet ik het ook niet.

mvg
Leen

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Helen en Leen,
Dat komt omdat de verjaringstermijn van drie jaar is verstreken. Deze termijn is drie jaar vanaf het moment dat de echtgenoot op de hoogte kwam van het contract. De Stichting stelt zich op het standpunt dat dat het moment van afsluiten van het contract is. Het is namelijk moeilijk (niet) te bewijzen dat de partner LATER dan tijdens het afsluiten op de hoogte kwam van het contract.

groet Maarten

elise

Ongelezen bericht door elise »

beste helen ons contract loopt in april af met een restschuld van 12.282.ik ga dat niet betalen ze hebben ons gewoon opgelicht we wachten maar af hoe het zich verder ontwikkeld .maar ze krijgen geen cent .ik ga hun zak niet vullen .succes elise

willie

Ongelezen bericht door willie »

hoi elise

wij zitten in het zelfde schuitje ook in april afgelopen ook 12.500 restschuld ze krijgen van ons geen
cent wij wachten de rechtzaak af tegen dexia
met z'n allen niet betalen samen staan we sterk

EE

Ongelezen bericht door EE »

Elise en Willie

Wij hebben vanaf september 2002 een schuld van € 10000 schuld en betalen die niet, ook niks tekenen, maar wel aangetekende brieven versturen op hun schrijven.

groeten

Gesloten