LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H.J

BKR

Ongelezen bericht door H.J »

Hello allemaal

wat denken jullie aan een stichting onder naam

BKR slachtoffers

Petje

Re: BKR

Ongelezen bericht door Petje »

Dat gaan we doen.

Stichting BKR

Ook ik houdt van droommen ik slachtgetallen van BKR

anne

Ongelezen bericht door anne »

Jaffhu rot toch op van dit forum en ga chatten met een of andere club en petje soms ben je leuk maar niet altijd. Doe toch allemaal eens normaal en hou je bij het onderwerp van LL gedupeerde. Dit is puber gedrag, hier help je niemand mee, je maakt alleen jezelf belachelijk. Maar mede gedupeerde laat dit je niet weerhouden om je mening en gedachten te uiten op dit forum, hoewel het af en toe hartstikke moeilijk wordt.
Kom op doorgaan en laten we ons niet door die paar achtelijke lieden op ons kop zitten, en laat je niet verleiden om te reageren op onbenullige berichten.
veel sterkte allemaal en doorgaan!!!!!!
gr. Anne.

Petje

Beste anne,

als er een dom is dan is hij stom, jij breekt alles ook mijn klomp. van jou wij hebben nooit gezien een goed bericht. Daarom oh mooie Zeeuwse hebben wij domme schepen.

Nog een om het af te leren lieve anne krijg de ******.

Metje het maatje van Petje.

Petje

Dear Anne,

ondertekekenen.

Liefs

P(M)etje.

anne

petje bedankt daar zat ik al dagen op te wachten nog even en ik zoek een uitgever voor je om je rijmen in boekvorm uit te laten geven, maar dan wel onder mijn naam. Kan ik nog wat geld verdienen om mijn schuld bij LL af te lossen.
vr gr Anne. p.s. Ik ben geen zeeuwse.

anne

petje ik ga naar m'n bedje
het is al laat, we zijn ergens mee bezig wat nergens op slaat.
slaap lekker met metje in je warme bedje
en als dat niet lukt bijt dan je scherpe tong stuk.
geintje; anne.

H.J

beste anne

met soort slecht uiting u bent uit jou spoor gegaan maar geeft niets als jij jou hoofd hebt gebruikt dan u kunt begrijpen waarom bkr

LL hebben iederen bkr gergistreerd in ander worden alle deuren voor ons allemal dicht getimmerd en ik heb een advies aan ieder betrokken bij Legio lease of hun handlangers om te controleren bij de BKR hope ik dat u heeft mij bericht begrijpt.

dank

h.j

H.J

nieuw bericht van BKR

ik had net een tele contact met BKR en wordt mij vertelde dat bkr allen te beschermen de banken en financial instantie onder ander LegioLease

kortom BKR samen met Legio Lease Tegen de klant dit bedoeld de burger.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste HJ,

Ik denk dat er een groot misverstand bij u bestaat over de
BKR. Bureau Kredit Registratie is een semi overheidsbedrijf
die alle credieten moet registeren van alle banken. De ban-
ken zijn verplicht wanneer een credit wordt verstrekt aan
een cliënt dit bij de BKR te melden van overheidswege. Al-
vorens de bank een credit verstrekt moet de bank controle-
ren of er al een credit verstrekt is en dat wordt gedaan bij
de BKR. Dit ter bescherming van een cliënt zodat er geen te
grote schuld kan ontstaan. De BKR doet niets anders dan informatie over credit verstrekkers registreren en informa- tie verstrekken over al eerder aangegane credieten aan nieu-
we crediet-gevers.

m.v.g

L. Blok

bah

Ongelezen bericht door bah »

Hj is niet de zelfde als h.jaffel.Dit is weer iemand die onder een andere zijn naam zijn behoefte doet.treurig bah

H.J

ja de wet bepaald over de bkr toen ter bescherming van de klant maar de registratie staat op negative zin en dat wat dit gaat om en in tegen deel wat u heeft aangegeven bkr zelf hebben tegen mij gezegde dat de bkr opgezit door de financial intanties en ter bescherming van de banken tegen de klant

Gesloten