LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blij met reacties van lotgenoten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jasmina

blij met reacties van lotgenoten

Ongelezen bericht door Jasmina »

Hallo allemaal,

Ik ben ontzettend blij dat ik op dit forum ben terecht gekomen. Gelukkig ben ik niet de enige die inmiddels zit opgescheept met een schuld van 10.000 euro. Ook ik ben niet in staat om dit bedrag te betalen en ben er inmiddels goed ziek van. Ik heb me voorgenomen om dit bedrag niet betalen op het moment dat de afrekening komt. Als iedereen dat doet komt Dexia in grote problemen. Daarnaast zit ik er over te denken om de financieel adviseur, die mij deze ellende heeft verkocht als spaarplan, aansprakelijk te stellen.

Ik wens iedereen heel veel sterkte en ik ga ervan uit dat het recht zal zegevieren.

Jasmina

Dennis

Re: blij met reacties van lotgenoten

Ongelezen bericht door Dennis »

Jasmina,

Gelukkig staan we inderdaad niet alleen. Ook ik het dit misleidende contract onder het mom van een spaarregeling ondertekend. Betalen doe ik ook niet omdat ik vind dat ik geld van deze "Wibocri's" (witte boorden criminelen) tegoed heb. De afrekening kreeg ik vandaag maar ik maak geen cent over naar dat tuig.

Dennis

Gesloten