LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] breekijzer!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
boosje

breekijzer!!!!!!!!

Ongelezen bericht door boosje »

Vandaag heb ik contact gehad met de redactie van Breekijzer. Ikzelf zou niet graag op t.v. willen komen met met een groep zou ik dit geen probleem vinden.
Ik denk dan aan het sprintplan dat ik heb afgesloten en waar heel wat haken en ogen aanzitten. Dus spaarselect aanpakken. Misleidende reklame, webpagina die nu opeens aangepast wordt etc.
Wie heeft hier zin in. Ik heb het mail-adres van de redactie en telefoonnummer, dus..........

Pieter

Re: breekijzer!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Pieter »

Boosje,

Kijk ook even op http://www.payback.nl

Meld je net als mij aan als actief lid. Als je dat nog niet gedaan hebt.

Mvg Pieter

Pieter

Foutje bedankt,

DE LINK IS HTTP://WWW.PAY-BACK.NL

Mvg Pieter

ener

Ongelezen bericht door ener »

Boosje,
Ik vind het een goed voorstel,als we ook eens een oud werknemer van Sp. Select weten te vinden die e.e.a. vertellen wil over de gladde verkoop strategie die gevolgd werd, dan hebben we daar zeker ook een punt mee.

mvrgr.
ener.

john

Ongelezen bericht door john »

Een oud werkgever van Spaarselect vinden is neit zo moeilijk
toch, van wie heb je de rotzooi gekocht?
Als je de naam en adres weet van de "adviseur" dan gaan we toch even met hem praten.
Hij moet ons helpen en als we hem of haar helpen buiten schot van Spaarselect te blijven moet dat lukken.
Geef de naam maar door bij www.pay-back.nl en we gaan aan de gang.
Spaarselect kan dan wel dreigen naar alles en iedereen, ze moeten wel uitkijken wat er boven hun hoofd komt te hangen.
We zijn een keer bedonderd maar we laten ons niet bedreigen en toch zeker niet door deze boefjes.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Ik heb inmiddels mijn ervaringen met spaar defect (vroeger spaar select) verteld op [email protected].
Als wij hierop allemaal ons verhaal vertellen komt er zeker de aandacht die wij nodig hebben.
Hierbij hebben wij zeker niet de onruststokers nodig, die dit forum verzieken zoals rene,apjo en dat soort tuig.
Het valt wel op dat dit soort verzieking van het forum pas echt begonnen is sinds de start van de rechtzaak.
Voelen ze (dexia enz)soms nattigheid!
De tijd is aangebroken om van ons te laten horen via de media en met demonstraties.
Payback organiseert, maar heeft wel jullie steun nodig.
Advertenties kosten geld maar "betalen zich terug", het motto van Payback.
Kijk op www.pay-back.nl en meld je aan

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Die ex SS adviseurs zitten oa bij Payback...dichtbij dus!
Ben er ook eentje maar stel me niet beschikbaar!

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste Jean,

Heeft spaar select je de mond gesnoert?
Dreig(d)en ze bij jou ook met een rechtzaak tegen je wanneer je (nog) meer informatie vertelde over spaar select en hun werkwijzen?

m.v.g. Ruud

Pieter

Jean,

Ik vind het jammer dat je niet beschikbaar stelt bij de vereniging http://www.Pay-back.nl Je kan ons van grote dienst zijn. Maar het is je goed recht om dit niet te doen.

Maar ondanks dat vele je met argusogen volgen ben ik toch blij dat je op dit forum reageerd. Je hebt in het verleden al een aantal zaken (onbedoeld) aan het licht gebracht hebt die van grote waarden zijn.

Mvg Pieter

harrie

Ongelezen bericht door harrie »

Billy pleur toch een eind op met die wazige opmerking van je.
Pieter doet er teminste alles aan om al die gedupeerde te helpen.
Dat zou jij ook kunnen doen, maar ja jij denkt blijkbaar alleen naar jezelf.
Pieter jij bent goed bezig kerel en L.Blok kan er ook wat van, dat wou ik toch wel even kwijt.

m.v.g. Harrie

Harig

Ongelezen bericht door Harig »

Beste meneer Harrie,
De frustratie van uw eigen inhaligheid blijkt uit uw berichten. Ik hou niet op; wil normen en waarden opnieuw invoeren en dan vooral de eigen verantwoordelijkheid normen en waarden. Had je contract gelezen en je wist wat je afsloot, maar daar was je te inhalig/dom voor en nu moet je op de blaren zitten. Sneu, maar volkomen terecht!! Meedoen is belangrijker dan winnen moet je maar denken.
Harig

Ruud930

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Waren we maar allemaal zo slim als u haring dan was dit forum niet nodig geweest.

maar goed, gedane zaken nemen geen keer!

m.v.g. Ruud390

minder slim (dan haring) maar wel oprecht!

renee

Ongelezen bericht door renee »

HARIG, STOPPEN GRAAG, SCHEELT TIJD EN ZINLOZE BESTEDING ERVAN

piet

Ongelezen bericht door piet »

Je verhaal vertellen op dit forum bereikt een beperkt publiek. Mail je verhaal naar Breekijzer,Vara's Kassa,Tros Radar. Zendt een kort ingezonden stukje naar de Telegraaf, Algemeen Dagblad,Volkskrant, Regionale dagbladen enz.
Dit soort acties heeft meer resultaat dan je denkt!

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ik laat mijn mond nooit en door niemand snoeren! Ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg! (bekende gezegde, waar komt ie ook alweer vandaan?)

Gesloten