LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief aan dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johan den Ouden

Brief aan dexia

Ongelezen bericht door Johan den Ouden »

"betalen restschuld onder voorbehoud van alle rechten"

Op de site van leaseverlies lees ik dat - wanneer men beschikt over voldoende financiele middelen - er aangeraden wordt om de restschuld bij afloop van het contract direct terug te betalen aan Dexia met een aangetekend schrijven dat je dit onder voorbehoudt van alle rechten.

Zijn er mensen die dit al gedaan hebben?

Ik heb namelijk geen idee hoe je zo brief moet opstellen, graag zou ik een voorbeeld brief hebben.

Alvast waanzinnig bedankt!

jan hein van doelen

Re: Brief aan dexia

Ongelezen bericht door jan hein van doelen »

ja dat vraag ik mezelf ook af...

dit is zeer zeker handig want Ik heb namelijk ook geen idee hoe je zo brief moet opstellen, en graag zou ik ook een voorbeeld brief hebben.

BVD als iemand dit kan doen....???

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Lieve mensen van dexia,

Hierbij betaal ik mijn restschuld maar wel onder voorbehoud van alle rechten.

Groetjes, kusjes en tot ziens.

Johan.

Sylvia

Ongelezen bericht door Sylvia »

Goedenavond heren,

Ik heb een poging gedaan een brief inelkaar te zetten, nadat ik het keuzeformulier van Dexia heb gekregen.
Graag reactie!

Hierbij reageer ik op uw schrijven d.d. 23-04-2003, waarin u mij op de hoogte brengt van het aflopen van de overeenkomst.

Het is voor mij onmogelijk, gezien mijn finaciele situatie, de eventuele restschuld van de overeenkomst WVD aan u te voldoen.

Bovendien is de zaak " onder de rechter" en hoef ik vooralsnog de eventuele restschuld niet te betalen, voordat er middels een uitspraak bepaalt is dat Dexia in zijn gelijk is gesteld.

mvg
Unquote

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Zie de homepage van de heer L.Blok. Zo moeilijk is dat toch niet. Als je maar vermeldt dat je de schuld betaalt onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Ron uit Den Haag

Hahaha Silvia,

Volgens mij bedoelen ze dat niet.

Ron.

Ron uit Den Haag

i moet zijn y, sorry.

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

'Onder Protest en voorbehoud vanm alle rechten"

Karin

van alle rechten

ati

Ongelezen bericht door ati »

Na ontvangst van je brief hoor je trouwens nooit meer wat van ze. Misschien idee om het aangetekend te sturen?
Ik het zelf niet aangetekend gestuurd en vervolgens gebeld of het was ontvangen.

Karin

Ati, wat was het antwoord? Ontvangen? Misschien wel een heel goed idee om dit soort brieven voortaan aangetekend te versturen.

hans2

Ongelezen bericht door hans2 »

alle gedupeerden zijn gemanipuleerd en misleid!!!!!!
OVER MANUPILATIE EN MISLEIDING. EN DE PSYCHOLISCGE GEVOLGEN ZAL IK JULLIE VERDER INLICHTEN

rg gr
Hans 2

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

ik heb in gewoon nederlands een brief gestuurd dat de restschuld veels te hoog is als die over 6 weken nog zo is.
Daarom nu alvast een verzoek om met een "echt" aanbod te komen.
" k heb niks van ze gehoord maar dan weer Dexia in elk geval dat ze nergens op hoeven te rekenen en als ze straks met een incasseburo komen verwijs ik ze gewoon naar mijn onbeantwoordde brief.
Zoiets heb ik geschreven, mischien ghad ik het beter aangetekend kunnen doen, maja, kan altijd nog.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

weer = weet

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Hans2, je hoeft niet te SCHREEUWEN.

Gesloten