LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief legio

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ida

brief legio

Ongelezen bericht door ida »

we keregen vandaag een brief van legio waarin ze tegenspraken de mensen te misleiden.
toch heb ik ze inmiddels een mail gestuurd met een vraag hoe ze mijn minderjarige dochter hebben kunnen toelaten tot het openen van een contract, punt 1 ze was minderjarig en had buiten een loontje van een zaterdagbaan geen inkomen.
men stelt namelijk in de brief dat men klanten toetst bij het buro krediet regristratie, dus niet anders hadden ze haar niet geaccepteerd.
men geeft toch geen {lening} aan een scholier of wel soms.
buiten dat snap ik ook niet dat mensen met hoge schulden op zich zo makkelijk in kunnen stappen , dat bewijst toch ook dat men niet kijkt of het wel kan zonder dat de mensen problemen krijgen door ev nog meer schulden te krijgen?

M.C.J.B. Uijl

Re: brief legio

Ongelezen bericht door M.C.J.B. Uijl »

Ook mijn dochter (zonder werk) kreeg de brief. Er stond helemaal niets in over toetsingh bij de BKR en er was alleen maar Hossanah-geroep. Wat kon er misgaan ? Niets toch. Goed dat Radar deze misleiders even hard gaat aanpakken.

marco

Ongelezen bericht door marco »

Om je even uit je dromen te helpen; Radar doet helemaal niets. Het is aan jullie om een stichting te vormen en een advocaat in dienst te nemen. Veel succes. Je zult het nodig hebben, want Legio en Aegon (Sprintplan) hebben alles van tevoren al dichtgetimmerd!

Huub

Ongelezen bericht door Huub »

Ik heb uw uitzending over Legio-lease jammer genoeg niet gezien. Ik heb wel veel reacties daarop gelezen in de dagbladen.
Nov.2000 ben ik er ook ingetrapt. Mooie beloften en al een geweldig resultaat na drie jaar. Ik dacht: een mooie aanvulling op mijn AOW, die een paar maand later ingaat ( ik heb slechts een klein pensioentje ).
Legio-lease kan dan zeggen: je hebt de kleine lettertjes toch wel gelezen; dus eigen schuld, dikke bult.
En ik heb de lettertjes gelezen; maar in dit geval ligt de schuld bij Legio-lease, en niet bij de velen die misleidt zijn door mooie beloften.
Kan zo'n misleiding zomaar.
Ik hoop dat radar er ook juridisch werk van maakt!
Mijn steun hebben jullie.
Huub.

D.Rooduyn

Ongelezen bericht door D.Rooduyn »

Dat verwachtingen m.b.t. te maken winst niet uitkomen is tot daarantoe maar wat mij het meest kwaad maakt is dat er geen beheer of wan-beheer is van de fondsen/aandelen die werden aangekocht en juist om die reden, het deskundig beheer, hebben mensen besloten niet zelf te gaan speculeren op de beurs maar dit over te laten aan "experts"!
De z.g. "experts" bij Legio deden helemaal niets toen de aandelen geleidelijk in waarde daalden en lieten het bestaan dat, zoals in mijn geval, ik te maken kreeg met een negatieve uitkomst n.a.w. er moet nog geld bij!!!!!

D.Rooduyn

Ongelezen bericht door D.Rooduyn »

Hierbij roep ik gedupeerden op de handen ineen te slaan en juridische ondersteuning te zoeken om nog iets van ons geld terug te krijgen en tevens te zorgen dat dergelijke praktijken ophouden en er niet nog meer slachtoffers zullen vallen!

K. Kerstens

Ongelezen bericht door K. Kerstens »

beste mensen, zoals marco al zegt, Trosradar gaat helemaal niks doen. De Consumentenbond is bezig met een haalbaarheidsonderzoek i.s.m. mr. Schonewille. Dan zal er misschien een stichting gevormt worden en die stichting moet dan de advocaat inhuren...wie gaat daarvan de kosten dragen en wat zal de verdeelsleutel worden? het gemaakt verlies, de inleg?

voor mij het volgende, Trosradar >> "geen woorden maar daden"

Gesloten