LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brief verdriewinstverdubbelaar
brief verdriewinstverdubbelaar
Om dat er toch nog al veel vraag naar de folder van de driewinstverdubbelaar is typ ik hem in zijn geheel hier neer.Print hem dan even uit Verdriedubbel uw winst in slechts drie jaar Ontvang al over drie jaar22.853,00 belasting vrij. Geachte heer....Doe alsnog mee met de legio-winstverdriedubbelaar.U kunt als client nog inschrijven .U kunt dan al over drie jaar een driedubbele koerswinst van maar liefst 22.853,00 ontvangen.Belastingvrij.Zo werkt de winstverdriedubbelaar.De winstverdriedubbelaar werkt volgens een geheel nieuw concept.Hierbij wordt niet eenmaal maar zelfs driemaal een pakket aandelen voor u aangekocht.U doet mee met een vast maandbedrag van bijvoorbeeld 250 per maand.Maar al vanaf de eerste dag is dan een pakket aandelen van in totaal maar liefst 42.893,10 voor u aan het werk!Na ontvangst van uw aanmelding wordt uw pakket solide aandelen aan gekocht ABN-AMRO en ING.Na een jaar en na twee jaar wordt voor u eenzelfde pakket aandelen aangekocht.Tegen precies de zelfde aankoopprijs als het eerste pakket.Ook al is de koers op dat moment veel hoger!Het volledige aandelenpakket 42.893,10 is op deze unieke manier eigenlijk alvanaf dag een voor u aan het werk.Na drie jaar kunnen uw aandelen worden verkocht.de verkoopopbrengst van uw aandelen,slechts onder aftrek van de aankoopprijs,wordt dan belastingvrij aan u uitbetaald.Uw winst is dan letterlijk verdriedubbeld!Bij een jaarlijkse koersstijging van gemiddeld 15,3procent ontvangt u maar liefst 22.853,00.Uw belastingvrije uitbelaling op de einddatum is uiteraard afhankelijk van de koersstijging van u aandelen.Sinds haar ontstaan steeg de AEX met maar liefst 15,7% gemiddeld per jaar.Over de laatste 10 periodes van drie jaar was de stijging gemiddeld 15,3 per jaar.Let op resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.U vindt is de bijgaande informatie een overzicht van de meest gestelde vragen en andwoorden over de winstverdriedubbelaar.Hier in is ook nog een tabel opgenomen met de mogelijke uitbetalingen.En hierbij is nog niets eens rekening gehouden met de fiscale aftrekbaarheid van de leaserente.Uw maand bedrag bestaat namelijk geheel uit rente en in principe is deze nog fiscaal aftrekbaar!A.kroll directeur verkoop legio-lease Dit is het einde van de brief.................Wat mij nog het meeste stoort aan deze brief is dat ze wisten dat de rente niet meer aftrekbaarwas.toet
Re: brief verdriewinstverdubbelaar
Neem me niet kwalijk ik zie een paar fouten staan en om opnieuw te beginnen had ik geen tijd voor.toet
Voor mij heb je gelijk, het verhaal is duidelijk. Bedankt, ik had deze niet meer.
Joop
Joop
Wat mij het meeste stoort aan een dergelijke brief, is dat er nergens een woord wordt gerept over het sluiten van een lening op naam van de belegger, hoe hoog die lening is, wat de risico's zijn en dat er ook VERLIES kan worden geleden.