Bruneel in mei of juni weg bij Dexia
BRUSSEL (Dow Jones) - Dexia Bank Nederland bestuursvoorzitter Dirk Bruneel vertrekt in mei of juni 2003, wanneer de bank de scheiding tussen Labouchere en Kempen & Co heeft afgerond.
Dat zegt een woordvoerder van de Belgische bank. Bruneel volgde per 1 december 2002 Joop Krant op, die vertrok uit onvrede met de problemen rond Legio Lease, het aandelenlease programma van Labouchere.
Krant was bestuursvoorzitter van Kempen & Co toen deze werd overgenomen door Dexia.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bruneel in mei of juni weg bij Dexia (volledige artikeltje)
Re: Bruneel in mei of juni weg bij Dexia (volledige artikeltje)
Even de puntjes op de "i" zetten voor wat betreft het doen van mededelingen naar de media door Dexia.
Toen dhr. Krant eind vorig jaar aankondigde dat hij als directeur van Dexia Nederland zou vertrekken werd er als reden opgegeven, en nu zeg ik het met mijn eigen woorden, dat hij zou gaan genieten van zijn "ouwe"dag, maar pertinent niet dat dat was vanwege zijn visie, zoals hij dat nu in een interveiw weergeeft, op het product "aandelenlease".
Nu zegt dhr. Bruneel dat hij in mei of juni van dit jaar bij Dexia Nederland vertrekt, met als reden : dat dan de scheiding tussen Kempen & Co en Labouchere voltooid is.
De vraag die ik mij dan stel : "Is dat waar?", "Is dat de echte reden ?"
mvg.
Janh
Toen dhr. Krant eind vorig jaar aankondigde dat hij als directeur van Dexia Nederland zou vertrekken werd er als reden opgegeven, en nu zeg ik het met mijn eigen woorden, dat hij zou gaan genieten van zijn "ouwe"dag, maar pertinent niet dat dat was vanwege zijn visie, zoals hij dat nu in een interveiw weergeeft, op het product "aandelenlease".
Nu zegt dhr. Bruneel dat hij in mei of juni van dit jaar bij Dexia Nederland vertrekt, met als reden : dat dan de scheiding tussen Kempen & Co en Labouchere voltooid is.
De vraag die ik mij dan stel : "Is dat waar?", "Is dat de echte reden ?"
mvg.
Janh
Re: Bruneel in mei of juni weg bij Dexia (volledige artikeltje)
Misschien waardeert hij de persoonlijke dreigementen van bepaalde gedupeerden niet zo.
Groeten! Kees
Groeten! Kees