LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Capital Effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M. Kramer

Capital Effect

Ongelezen bericht door M. Kramer »

Wij hebben 2 contracten getekend capital effect een was ook voor de kinderen omdat er verteld werd dat het veel meer rendement
opleverde dan een spaarrekening.
Ik wilde eerst niet tekenen omdat ik bang was mijn inleg kwijt te raken maar de tussen persoon verzekerde ons dat onze inleg altijd terug zou komen. Hij heeft zelfs een verklaring getekend. Waardoor wij het vertrouwde en dus alsnog tekende. Ik heb slapenloze nachten gehad er van.
Ook werd er beloofd dat het niet langer dan twee jaar betaald te worden, omdat wij dan al winst konden maken.Ik had duidelijk gemaakt aan de tussenpersoon dat wij kinderen
hebben en het geld nodig hebben. Wij zijn duidelijk opgelicht. Dexia zegt niet aansprakelijk te zijn voor wat
de tussenpersoon doet. Kan dit zomaar ????

Anita

Re: Capital Effect

Ongelezen bericht door Anita »

Hallo,
Wij hebben 3 contracten van Capitel Effect, en de rente vooruitbetaald. Ons was ook verteld dat wij de inleg terug zouden krijgen, maar alles wat we nu hebben is een schuld van 50.000 Euro. Wij hebben het ook gedaan voor de kinderen, die gaan volgend jaar naar het voortgezet onderwijs........
Morgen ben ik bij de demonstratie, en kijken of dat iets voor iedereen hier opleverd.
Groetjes Anita

Gesloten