| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] collectief optreden
-
Robert Flens
collectief optreden
Naar aanleiding van de berichtgeving lijkt het me zinvol een collectief optreden te organiseren tegen legio-lease.
Ik heb zelf ook 2 van die geweldige "negatieve winst ontwikkelaars" in mijn bezit en baal ervan dat je op deze wijze geflest wordt.
Het lijkt me zinvol om iets van een belangenvereniging op te zetten mogelijk in samenwerking met radar, het lijkt me ook zinvol dat mensen met een juridische bijstands verzekering hier alvast gaan informeren waar ze staan.
Ik ben graag bereid mee te denken en te werken om dit zo snel mogelijk aan te pakken en voor ons tot een goed einde te brengen.
Ik heb zelf ook 2 van die geweldige "negatieve winst ontwikkelaars" in mijn bezit en baal ervan dat je op deze wijze geflest wordt.
Het lijkt me zinvol om iets van een belangenvereniging op te zetten mogelijk in samenwerking met radar, het lijkt me ook zinvol dat mensen met een juridische bijstands verzekering hier alvast gaan informeren waar ze staan.
Ik ben graag bereid mee te denken en te werken om dit zo snel mogelijk aan te pakken en voor ons tot een goed einde te brengen.
-
Jeroen wammes
Re: collectief optreden
Sluit me helemaal bij je aan Robert. Ik ben ook bereid om mee te denken. Want hier moet echt wat aan gedaan worden!!!
Ik word dan ook graag op de hoogte gehouden met betrekking tot de ontwikkelingen.
Ik word dan ook graag op de hoogte gehouden met betrekking tot de ontwikkelingen.
-
charles willemse
Ik sluit me aan. Ik heb de uitzending niet gezien en weet ook niet waar ik dit kan vinden opo de site van tros radar.
ik heb ook en winstverdriedubblcontract afgesloten bij Legio lease. Wil je me op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ik heb geen juridische bijstandverzekering.
ik heb ook en winstverdriedubblcontract afgesloten bij Legio lease. Wil je me op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ik heb geen juridische bijstandverzekering.
-
Gerard van der Kruijk
Heb gisteren een soortgelijke reactie geplaatst. (zie wat verder in de forum), dus ben ik eventueel wel bereid om er in mee te doen.
Met vriendelijke groet,
Gerard van der Kruijk
Met vriendelijke groet,
Gerard van der Kruijk
-
kramti
ik sluit me bij, er moet zeker wat gebeuren, ik moet wel eerlijk bekennen, wat wij tegen kunnen doen. ik ben wel bereid financieel of anders mijn bijdraag te leveren.
-
J. de Rooij
Het lijkt mij verstandig om een belangenvereniging op te richten, maar dan met samenwerking van Radar, die kennen de weg. We moeten dan wel voldoende deelnemers hebben. Als ik alles zo lees moet dit geen bezwaar zijn. Er zij zeer vele gedupeerden en Legio heeft ons er allen ingeluisd. JdeR
-
corry
Ik sluit met veel genoegen aan bij een belangenverening. Ik wil wel is weten hoe de vork in de steel zit!! Ik ben dus ook in het bezit van 1 zo'n winstverdriedubbelaar.... met inleg van 500 gulden!!! Graag zou ik op de hoogte gehouden willen worden over het doen en laten en aan alles meewerken om zo me inleg terug te krijgen!!!
Via legio blijkt dat je de betaling niet stop kunt zetten want dan wordt er gedreigd met een incasso bureau... Dit schiet dus niet op! We moeten juridisch er achter zien te komen hoe we daar onderuit kunnen komen!!!
Want als een info achter gehouden hebben, hebben wij toch het recht om dit weer stop te zetten....
Ik hoor het wel!!
Groetjes
Via legio blijkt dat je de betaling niet stop kunt zetten want dan wordt er gedreigd met een incasso bureau... Dit schiet dus niet op! We moeten juridisch er achter zien te komen hoe we daar onderuit kunnen komen!!!
Want als een info achter gehouden hebben, hebben wij toch het recht om dit weer stop te zetten....
Ik hoor het wel!!
Groetjes
-
Ester
Hier nog een voorstander van een belangenvereniging!
Succes allemaal
Succes allemaal
-
leendert beije
ook ik heb 5 jaar geleden 2 grotere en 1 klein leasecontact afgesloten bij wat toen nog legio0-lease heette.
eind deze maand loopt het grootste contract af en krijg ik, Als ik geluk heb, een heel klein sigaartje uit mijn eigen doosje.
De huidige stand van het tweede contract dat eind juni afloopt staat op iets meer dan 200 euro negatief. Bijbetalen dus.
Hoe collectief kan worden oopgetreden tegen legiop weet ik niet, maar wellicht kan dit belletje aan de kat worden gebonden.
eind deze maand loopt het grootste contract af en krijg ik, Als ik geluk heb, een heel klein sigaartje uit mijn eigen doosje.
De huidige stand van het tweede contract dat eind juni afloopt staat op iets meer dan 200 euro negatief. Bijbetalen dus.
Hoe collectief kan worden oopgetreden tegen legiop weet ik niet, maar wellicht kan dit belletje aan de kat worden gebonden.
-
Martin
Ook ik wil me aansluiten bij een belangenvereniging. Schreeuwende advertenties, mooie winstgevende tabellen en zeggen dat ze over een hoop expertise bezitten is allemaal bedrog. Ja ze bezitten over expertise hoe ze mensen kunnen oplichten.
-
ida
vandaag bericht gehad van de ombudsman, mijn dochter heeft alle kans om te winnen als ze nu naar het buro van rechtshulp gat en ook nog dat ze haar inleg terug moet krijgen, heb de brief bijgevoegd als bijlage in de brief die naar legio gaat.
-
Bianca
Hier nog iemand die GRAAG wil meedoen / helpen....
Groetjes, Bianca
Groetjes, Bianca
-
mark
Ook wij zijn er ingeluisd. Met een winstverdriedubbelaar.
Instanties als Legio weten toch dat mensen hun spaargeld of via de bank of via een andere partij willen laten groeien. Legio heeft misbruik van ieders goed vertrouwen gemaakt.Mooie woorden allemaal van Legio, maar het enige waar ze op uit zijn is je geld. Misleidende advertenties, geen advies, puur winstbejag. WIJ WILLEN ONTBINDING VAN ONS CONTRACT EN ONZE INLEG TERUG!!!!!
Instanties als Legio weten toch dat mensen hun spaargeld of via de bank of via een andere partij willen laten groeien. Legio heeft misbruik van ieders goed vertrouwen gemaakt.Mooie woorden allemaal van Legio, maar het enige waar ze op uit zijn is je geld. Misleidende advertenties, geen advies, puur winstbejag. WIJ WILLEN ONTBINDING VAN ONS CONTRACT EN ONZE INLEG TERUG!!!!!
-
greet
Hier nog een voorstander van gezamenlijk optreden tegen deze, in mijn ogen, oplichtende instantie. Hoe meer mensen meedoen, hoe groter de kans op slagen! Graag wordt ik op de hoogte gehouden van de verdere gang van zaken.
-
anneke
Als we nu eens allemaal stoppen met onze maandelijkse
betaling aan legio, wat zou legio dan doen?
Wij zitten ook met een negatief saldo van meer dan
10.000 euro in 15 maanden tijd. Wie doet er mee?
Sterkte allemaal: Anneke
betaling aan legio, wat zou legio dan doen?
Wij zitten ook met een negatief saldo van meer dan
10.000 euro in 15 maanden tijd. Wie doet er mee?
Sterkte allemaal: Anneke
-
Marc
Beste medegedupeerden,
Wij hebben de morele plicht om iedereen te waarschuwen tegen dit soort uitbuiters!!! Iedereen die zich driedubbel gen.... voelt moet meedoen, dan maken we een kans!
Ook mijn contract houd bijna op, i.p.v een lekker appeltje moet ik nu bijbetalen...... Help, ik wil mijn geld terug!!
Wij hebben de morele plicht om iedereen te waarschuwen tegen dit soort uitbuiters!!! Iedereen die zich driedubbel gen.... voelt moet meedoen, dan maken we een kans!
Ook mijn contract houd bijna op, i.p.v een lekker appeltje moet ik nu bijbetalen...... Help, ik wil mijn geld terug!!
-
Luciënne
Ook ik heb meegedaan en voel me nu behoorlijk belazerd met deze "geweldige winstverdriedubbelaar" Ook mijn moeder en mijn zus hebben er een aantal afgesloten.
Van mijn moeder is er al eentje afgelopen en wel MET SCHULD. De andere zijn over enkele maanden afgelopen waarschijnlijk hebben we dan allemaal een flinke schuld op onze schouders. Graag wil ik ook mijn volledige ondersteuning geven om hier zo snel mogelijk iets aan te doen.
Ze geven je nl niet het gevoel wat ze werkelijk zijn! Hou me op de hoogte!
Van mijn moeder is er al eentje afgelopen en wel MET SCHULD. De andere zijn over enkele maanden afgelopen waarschijnlijk hebben we dan allemaal een flinke schuld op onze schouders. Graag wil ik ook mijn volledige ondersteuning geven om hier zo snel mogelijk iets aan te doen.
Ze geven je nl niet het gevoel wat ze werkelijk zijn! Hou me op de hoogte!
-
Tilly
Ook wij melden ons aan om er gezamelijk wat aan te doen. Wij hebben ook verliesverdriedubbelaar. Het is huilen. Eind juni loopt ons kontract af. Wat moeten we doen.