LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] compromis wel gewenst??
-
Re: compromis wel gewenst??
Beste Trudy,
Het product is gewoon veel te gevaarlijk, of de beurs nu een jaar stijgt of zakt, de kans op (een groot) verlies is zo hoog dat het meer weg heeft van gokken als verstandig beleggen.
Op de vraag of beleggen wel interessant is kun je over discussiëren maar beleggen met geleend geld (en zonde onderpand!!) is zeker vragen om problemen.
Daar zijn de meeste nu wel achter, echter is het de vraag was je er ook al achter ten tijde van het afsluiten van het contract??
Mensen die er veel geld mee hebben verdiend, die de betaalde rente van de belasting aftrokken en die bewust hun contracten hebben verlengd staan stukken slechter dan mensen waarbij dat niet het geval is.
Dexia zal a.d.h. de informatie die over de cliënt beschikbaar is proberen aan te tonen dat je wel degelijk wist wat je deed, waardoor ook jij een gedeelte zal moeten betalen.
En jou advocaat zal zo goed mogelijk bloot proberen te leggen hoe Dexia de fout is ingegaan en liefst meermaals.
Bij een schikking, zouden de mensen die wel wisten wat ze deden en er ook goed geld mee hebben verdiend de dans ontspringen, dit is een extra reden om nu niet te schikken maar iedereen (individueel) te dagvaarden.
m.v.g. justice man
Het product is gewoon veel te gevaarlijk, of de beurs nu een jaar stijgt of zakt, de kans op (een groot) verlies is zo hoog dat het meer weg heeft van gokken als verstandig beleggen.
Op de vraag of beleggen wel interessant is kun je over discussiëren maar beleggen met geleend geld (en zonde onderpand!!) is zeker vragen om problemen.
Daar zijn de meeste nu wel achter, echter is het de vraag was je er ook al achter ten tijde van het afsluiten van het contract??
Mensen die er veel geld mee hebben verdiend, die de betaalde rente van de belasting aftrokken en die bewust hun contracten hebben verlengd staan stukken slechter dan mensen waarbij dat niet het geval is.
Dexia zal a.d.h. de informatie die over de cliënt beschikbaar is proberen aan te tonen dat je wel degelijk wist wat je deed, waardoor ook jij een gedeelte zal moeten betalen.
En jou advocaat zal zo goed mogelijk bloot proberen te leggen hoe Dexia de fout is ingegaan en liefst meermaals.
Bij een schikking, zouden de mensen die wel wisten wat ze deden en er ook goed geld mee hebben verdiend de dans ontspringen, dit is een extra reden om nu niet te schikken maar iedereen (individueel) te dagvaarden.
m.v.g. justice man
-
Leidia zou je hier ook je mening eens over willen geven a.u.b?
En als ik je om nog een gunst mag vragen stem even, dan weet ik tenminste hoe jij erover denk, altijd interessant vind ik om ook eens de mening van de tegenpartij te horen.
m.v.g. justice man
En als ik je om nog een gunst mag vragen stem even, dan weet ik tenminste hoe jij erover denk, altijd interessant vind ik om ook eens de mening van de tegenpartij te horen.
m.v.g. justice man
Zelf denk ik dat heel misschien getrouwde stellen hun geld krijgen terug. Maar dat zullen we pas over een jaar of 8 weten.
Veel plezier nog justiek manneke. Ik mag jou wel.
-
Tjee leidia….
Wordt helemaal verlegen van jou.
En je hebt me ook nog geholpen met me dossier weg te gooien..
Als het allemaal achter de rug is dan moeten we maar eens gaan dineren.
Fijn weekend nog he!!!
m.v.g. justice man
Wordt helemaal verlegen van jou.
En je hebt me ook nog geholpen met me dossier weg te gooien..
Als het allemaal achter de rug is dan moeten we maar eens gaan dineren.
Fijn weekend nog he!!!
m.v.g. justice man
-
Zelf denk ik dat heel misschien getrouwde stellen hun geld krijgen terug. Maar dat zullen we pas over een jaar of 8 weten.
Toch wel aardig die liedia hè?!
m.v.g. justice man
-
En leidia is niet alleen lief ook nog zeer behulpzaam door het weggooien van belangrijke (strategische) informatie.leida
Geplaatst op 18 May 2004 22:40 door leida
--------------------------------------------------------------------------------
nou knulletjes ik heb ook best gelachen hoor ik heb jullie lekker gefopt want ik werk wel bij Dexia en ik ga jullie dossiers weggooien want ik heb het zo naar mijn zin gehad met jullie. Echt waar in ieder geval zijn jullie happers en daar heb je er niet veel van in een dozijn.
Bedankt makkers en tot horens.
Tot morgen in Den Haag.
Want dat vind ik dat dossier informatie is.
Vind leidia daarmee de helding van de week.
m.v.g. justice man
-
bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Actief lease bestrijder op 26 mei 2004 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 05:34, 1 keer totaal gewijzigd.
allemaal,betaal je lage restschuld juist niet;want er is ook nog zo iets van inleg weten jullie dat nog wel.Want waar is de grens €3000=f6600,.
vrgr.andre de croos
vrgr.andre de croos
-
even onder de aandacht houden.
-
Iemand nog iets hieraan toe te voegen?
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
opzouten met die polls, hals