LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract loopt af, wat moet ik doen (22 jaar) ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tomi

Contract loopt af, wat moet ik doen (22 jaar) ?

Ongelezen bericht door Tomi »

Hallo iedereen.

Mijn contract loopt ongeveer over 2 weken af, met ongeveer een restschuld van rond de 13.000 euro. Ik was 19 toen ik het contract afsloot.

Ik ben gisteren naar bureau rechtshulp geweest, maar de man die mij geholpen heeft was erg negatief. Het enige wat hij zei is om het geld te lenen en Dexia uit te betalen onder protest en dan maar de zaak afwachten. Anders deurwaarder, hogere schuld, etc, etc. Hij ging niet eens in op hoe een bank mij (studerend) een lening van 13.000 euro zou geven of wat te doen om deze afbetaling uit te stellen.

Daarom vraag ik het jullie, om misschien wat tips voor mij te geven. Hoe kan ik de deurwaarder zo lang mogelijk uitstellen, en is dat wel verstandig, of zeggen jullie dat ik maar moet betalen en ergens geld vandaan moet halen daarvoor (eigenlijk geen idee waarvandaan, want mijn ouders zijn ook diep in de schulden).

Ik weet echt niet wat ik moet doen :'(

Hanna

Re: Contract loopt af, wat moet ik doen (22 jaar) ?

Ongelezen bericht door Hanna »

Tomi,

Laat die Wim en cynicus maar kletsen en neem even contact op met: www.Pay-back.nl die kunnen jouw verder helpen.

Gr. Hanna

Piet

Re: Contract loopt af, wat moet ik doen (22 jaar) ?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Tomi,

Woensdagavond wordt tijdens het Kamerdebat met Minister Zalm een beslissing genomen over o.a. het opschorten betaling restschuld.
Wacht de uitslag hiervan af.
je kunt het debat ook bijwonen in Den Haag dan weet je direct waar je aan toe bent.

Het is in het gebouw van de Tweede Kamer in de Thorbeckezaal en begint om 1915 uur.
de Agenda :

Agenda vc Financiën
Laatste wijziging: 24-06-03, 15:34 uur

woensdag 25 juni 2003
Algemeen overleg : 19:15 tot ca. 21:15 uur in de Thorbeckezaal

's-Gravenhage, 19 juni 2003
Aan:
De leden en plaatsvervangende leden van de vaste commissie voor Financiën
i.a.a.: de Minister van Financiën
Vergadering van Uw commissie op:
woensdag 25 juni 2003 van 19.15 tot ca. 21.15 uur
=================================================
Algemeen overleg met de Minister van Financiën over consumenten-
bescherming bij aandelenleaseconstructies (zorgplicht).
Agenda:
De door de Minister toegezegde brief over o.a. een mogelijkheid van bindende arbitrage bij het beslechten van geschillen tussen afnemers en aanbieders van aandelenleaseproducten. De brief zal naar verwachting de Kamer op woensdagmorgen 25 juni 2003 bereiken.
Griffier : R.F. Berck

Tomi, we gaan ervoor !!
Jij en wij moeten morgenavond weten waar we aan toe zijn.

Groeten,
Piet

Gesloten