| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract verlengd.
-
R.F Remy
contract verlengd.
Ik heb mijn contract bij legio-lease verlengd.
Mijn vraag is; heeft nog wel zin om mij aan te sluiten bij de stichting LegioLease?
Mijn vraag is; heeft nog wel zin om mij aan te sluiten bij de stichting LegioLease?
-
Fenna
Re: contract verlengd.
Van de site van leaseverlies geplukt:
"Als u besluit de overeenkomst met Legio Lease te verlengen dan betekent dit dat u feitelijk een nieuw contract aangaat en de beleggingsrisico's die u loopt op grond van het lease-contract willens en wetens opnieuw aangaat. Dit betekent dan ook dat eventuele koersverliezen na de verlenging geheel voor risico komen van de belegger en dus niet voor aanmelding bij de Stichting in aanmerking komen. Koersverliezen vóór de verlenging blijven wel in aanmerking komen voor aanmelding bij de Stichting.
De Stichting wijst erop dat het bovenstaande geen beleggingsadvies inhoudt. De vraag of verlenging in uw persoonlijke situatie wenselijk en/of haalbaar is, is een beleggingsbeslissing waarover u contact zou kunnen opnemen met een beleggingsadviseur."
"Als u besluit de overeenkomst met Legio Lease te verlengen dan betekent dit dat u feitelijk een nieuw contract aangaat en de beleggingsrisico's die u loopt op grond van het lease-contract willens en wetens opnieuw aangaat. Dit betekent dan ook dat eventuele koersverliezen na de verlenging geheel voor risico komen van de belegger en dus niet voor aanmelding bij de Stichting in aanmerking komen. Koersverliezen vóór de verlenging blijven wel in aanmerking komen voor aanmelding bij de Stichting.
De Stichting wijst erop dat het bovenstaande geen beleggingsadvies inhoudt. De vraag of verlenging in uw persoonlijke situatie wenselijk en/of haalbaar is, is een beleggingsbeslissing waarover u contact zou kunnen opnemen met een beleggingsadviseur."
-
Margaret
Re: contract verlengd.
Remy,
Ons kontrakt loop 1 december 2002 af.
Wij gaan het ook verlengen, de brief moet voor 11-11 bij Legio binnen zijn.
Maar iedere dag, kijken wij tegen deze brief aan.
Als je het niet kan betalen €11.000,-- dan is er toch geen andere optie.
Dan denk je dom weg van, dan maar iedere maand € 140,-- betalen.
En hopen dat over 12 maanden een oplossing gevonden is voor deze nachtmerrie.
Je staat met je rug tegen de muur je moet wat, een deurwaarder aan de deur maakt het allemaal nog erger.
(als het tenminste nog erger kan).
Dit is ons verhaal.
Sterke
Ons kontrakt loop 1 december 2002 af.
Wij gaan het ook verlengen, de brief moet voor 11-11 bij Legio binnen zijn.
Maar iedere dag, kijken wij tegen deze brief aan.
Als je het niet kan betalen €11.000,-- dan is er toch geen andere optie.
Dan denk je dom weg van, dan maar iedere maand € 140,-- betalen.
En hopen dat over 12 maanden een oplossing gevonden is voor deze nachtmerrie.
Je staat met je rug tegen de muur je moet wat, een deurwaarder aan de deur maakt het allemaal nog erger.
(als het tenminste nog erger kan).
Dit is ons verhaal.
Sterke