-- Uit de folder Winstver3dubbelaar '98 --
Na de looptijd van drie jaar bent u niet verplicht om uw aandelen te verkopen. Mochten uw aandelen onverhoopt minder waard zijn geworden, dan zou u het verschil tussen de af te lossen hoofdsom en de verkoopopbrengst van uw aandelen moeten bijbetalen. Maar u hoeft uw aandelen niet met verlies te verkopen. U krijgt van ons de garantie dat u uw contract altijd kunt verlengen in afwachting van betere tijden. Wij zullen u te zijner tijd uitvoerig informeren en adviseren.
Met deze tekst dekt Legio zich in tegen een eventueel verlies op de aandelen. Zij geeft echter wel de garantie dat er een moment komt dat ik mijn aandelen zonder verlies kan verkopen, al zou het ver na mijn dood zijn -zeker niet onmogelijk bij KPN aandelen-. Nou ja, dan heb ik er waarschijnlijk niets meer aan. Ben ik mijn hele leven bezig geweest met rente te betalen en noppes, nada gevangen. Advies aan Legio: Verleng vooral geen contracten meer, maar beeindig ze gewoon zonder dat de contractant moet bijbetalen. De redenering "in afwachting van betere tijden" is in dit verband natuurlijk de grootst mogelijke onzin die je maar bedenken kunt. En dan heb ik het nog niet eens over de rendementscijfers die bij het verlengen drastisch afnemen.
Groeten, Lothar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contract verlengen? Nooit doen!
Re: Contract verlengen? Nooit doen!
Heel goed Lothar dit is nog eens een duidelijke uitleg.
Maar ik kan je geruststellen, ik was het toch al niet van plan.
Met vr. gr, saskia
Maar ik kan je geruststellen, ik was het toch al niet van plan.
Met vr. gr, saskia
Re: Contract verlengen? Nooit doen!
!@#$%^&****(((**&*&^^&$$#@#@%^$^#^$#$%&^%%$^&%*&^*&(%%#%$#%%^#^&%^$^$&^^%&%&(*^**&(&*)&^%&^*%^&*%^&^&^&*^*&^*^*^&*&^*^(*&*&**&^*&^*&*^^*^^&^*%^*%&^%$^%#^%*%&*^*(*^(*^*(^**^(&*^
****, ik geloof dat mijn computer een verkoudheid heeft opgelopen. Too bad.
Grusse aus Tirol, Lothar
****, ik geloof dat mijn computer een verkoudheid heeft opgelopen. Too bad.
Grusse aus Tirol, Lothar