LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daar zijn ze weer: de gekke telefoontjes!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Legiogedupeerde

Daar zijn ze weer: de gekke telefoontjes!!!!

Ongelezen bericht door Legiogedupeerde »

Hoi allemaal,

Vrijdag 14 maart 2003 is mijn Winstverdriedubbelaar afgelopen. Afgelopen dinsdag heb ik de eindafrekening van Legio gekregen. Zag op de nummermelder van mijn vaste huistelefoon dat er zowel gisteren als vandaag weer gebeld is door Legio/Dexia: 000000000

Vanavond is er ook weer gebeld rond: 18:30 PM Als je opneemt wordt meteen de hoorn weer de haak gegooid.

Is dit bangmakerij of zit er meer achter? Wie heeft hier ook mee te maken??

Groet

Ron uit Den Haag

Re: Daar zijn ze weer: de gekke telefoontjes!!!!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Vaste huis telefoon ??? bestaan die dingen nog dan?
Weg doen die hap, kosten alleen al 50 euro vaste kosten in de twee maanden. Dan heb je nog geen minuut gebeld.
Wij hebben een mobiele telefoon genomen, en het nummer NIET aan Dexia gegeven.
hahaha, das één last minder.

En nog goedkoper ook.

Groet, Ron.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Goeie actie Ron!

Heb je nog meer van zulke goede ideeën voor ons legio gedupeerde?

m.v.g. Ruud

P.s. tip van het huis: ga verhuizen en stuur je nieuwe adres niet op naar dexia; doe net of je niet meer bestaat en zeg de aut. incasso op!

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Ik heb inderdaad ook al een aantal van die telefoontjes gehad. Wat dit is weet ik niet. Waarschijnlijk denken ze straks te kunnen zeggen dat ze ons een aantal maal hebben geprobeerd te bellen, maar dat er niet opgenomen werd.
Stelletje ******! Om me dan nog maar netjes uit te drukken

bram

Ongelezen bericht door bram »

Is dit gemeend? Zo niet, ronduit een misselijke, verachtelijke posting
Bram

leo

Ongelezen bericht door leo »

Ik heb dit ook al talloze malen gehad nr onderdrukt oppakken en dan gooien ze hem er op Weet bijna zeker dat het die boevenbende van dexia is ze moeten bellen maar willen zelf gesprek niet aan. Zou ik ook niet willen als ik daar werkte.

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Al Dexia dit op haar geweten heeft, zou het wel het treurigste zijn wat ik ooit gehoord heb. Deze reuzegrote bank heeft toch wel wat beters te doen? Weten jullie zeker dat het Dexia is, of wordt alles maar in hun schoenen geschoven? Het zou een absurd verhaal zijn als het waar is.

Groeten hoor! Kees

Natasja

Kees,

Zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Maar ik vind het wel frappant. Ik ga niet mee met het dexia aanbod, weiger mijn restschuld te betalen en krijg ineens dit soort telefoontjes. Vaak gaat de telefoon maar 3 x over.
Mijn vriend is vorige week op zijn mobiel gebeld door een 020 nr. Hij had hem niet gehoord dus ik heb teruggebeld, bestaat dat nummer helemaal niet. Vreemd. Dexia zit toch in Amsterdam?
Maar ja ach, misschien is het ook wel iemand anders en zien wij het op dit moment gewoon te negatief.

agnes

Ongelezen bericht door agnes »

Na 5x overgaan slaat m'n antwoordapparaat ALTIJD aan als er nog niet opgenomen is. Dexia hoeft dus niet aan te komen met het verhaal dat we onbereikbaar zijn!

Kees

Tjonge, nou ik vind het nogal wat. Sterkte ermee.

Groeten hoor! Kees

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

allemaal,ik begrijp jullie gewoon doen wat dexia ook doet;alle telefoon gespreken die onderdruk zijn opnemen,wat het ook is buiten je eigen familie kring om maar dit kan dan natuurlijk zien als je over een nummer melder beschikt.vrgr.andre de croos

EE

Ongelezen bericht door EE »

Deze praktijken zijn bij ons al 7 maanden aan de gang worden iedere keer onder een 0000000 nummer gebeld en dan zeg je je naam en gooien ze er op. We hebben een keer kantoor geluiden gehoord en weten haast zeker dat het Dexia | Legio is geweest. Nu krijgen we een brief dat ze ons verschillende keren gebeld hebben en dat we niet thuis waren..??? vreemde zaak... en dat we niet telefonischs op hun aanbod zijn ingegaan...rare jongens die romeinen....

Kees

Als ze jullie echt zo lastigvallen, moet je zorgen dat je de beschuldigingen hard kunt maken en ze flink te grazen nemen. Dit is natuurlijk stijlloos van ze als het waar is. Misschien kan KPN helpen met achterhalen wie er gebeld hebben?

Succes! Kees

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

TIP: geheim nummer nemen.

Natasja

Ruud,

Laat ik dat nou hebben. Maar ik kom er wel achter

Gesloten