| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dat is dan weer 1 fabeltje minder
-
Veertje
Re: Dat is dan weer 1 fabeltje minder
Lotte, ik ben blij dat je Lotte bent en niet die Antoinette. Ik zou me zwaar beledigd voelen door elk pesoon die me voor Antoinette uitmaakt.
Maar goed, op dit forum worden nuttige dingen gezegd. Een ding wil ik vragen aan redactielid Jack, hoe weten we dat de data is aangeleved door Dexia en dat dat willekeurige data kunnen zijn? Kunnen het ook contracten zijn en dus correcte data of staat in het onderzoek dat het niet geverifieerde of verifieerbare data zijn?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Veertje
Maar goed, op dit forum worden nuttige dingen gezegd. Een ding wil ik vragen aan redactielid Jack, hoe weten we dat de data is aangeleved door Dexia en dat dat willekeurige data kunnen zijn? Kunnen het ook contracten zijn en dus correcte data of staat in het onderzoek dat het niet geverifieerde of verifieerbare data zijn?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
Veertje
-
Marija
Beste Jack,
Ik ben weer terug.Omdat ik nu weinig tijd heb (moet een aantel andere dingen doen) even een korte reactie :
Ik vind je toon kinderachtig.
Door mij is enkel kort "de boerenkool"erbij gehaald om aan te tonen, dat we (mensen) niet allemaal hetzelfde willen, en derhalve (ook op het gebied van eten) verschillende keuzes maken.
Hetzelfde geld voor Dexia/Legio,naar mijn mening heeft dit bedrijf ten alle tijden het recht om te beslissen ergens WEL of NIET op te reageren.
Ik vind het bijzonder onvriendelijk en niet correct, dat u mij een beetje overspannen noemt.
Kan ik hieruit afleiden dat u dit doet, op grond van het feit dat ik grotendeels uw opvattingen niet deel?
Inhoudelijk reageer ik niet wederom op uw stukje, omdat ik mijn mening reeds gegeven heb, im mijn vorige stukjes/spots.U heeft nog niets geschreven dat mij reden geeft om mijn mening te herzien.
Ik sta open voor de mening van een ieder op dit forum.
Het is mogelijk dat ik mijn mening over bepaalde aspecten van de "zaak" rond Legio wijzig.Het is ook mogelijk van niet.
Indien dit gebeurt, zal dit zeker ook berusten op 3 aspecten, n.l. :
1.De (al dan niet respectvolle) toon, waarmee men tegen mij praat/schrijft.
2.De argumenten.
3.De feitelijke bewijslast, om bovenstaande argumenten te onderbouwen.
Groetjes,
Marija.
Ik ben weer terug.Omdat ik nu weinig tijd heb (moet een aantel andere dingen doen) even een korte reactie :
Ik vind je toon kinderachtig.
Door mij is enkel kort "de boerenkool"erbij gehaald om aan te tonen, dat we (mensen) niet allemaal hetzelfde willen, en derhalve (ook op het gebied van eten) verschillende keuzes maken.
Hetzelfde geld voor Dexia/Legio,naar mijn mening heeft dit bedrijf ten alle tijden het recht om te beslissen ergens WEL of NIET op te reageren.
Ik vind het bijzonder onvriendelijk en niet correct, dat u mij een beetje overspannen noemt.
Kan ik hieruit afleiden dat u dit doet, op grond van het feit dat ik grotendeels uw opvattingen niet deel?
Inhoudelijk reageer ik niet wederom op uw stukje, omdat ik mijn mening reeds gegeven heb, im mijn vorige stukjes/spots.U heeft nog niets geschreven dat mij reden geeft om mijn mening te herzien.
Ik sta open voor de mening van een ieder op dit forum.
Het is mogelijk dat ik mijn mening over bepaalde aspecten van de "zaak" rond Legio wijzig.Het is ook mogelijk van niet.
Indien dit gebeurt, zal dit zeker ook berusten op 3 aspecten, n.l. :
1.De (al dan niet respectvolle) toon, waarmee men tegen mij praat/schrijft.
2.De argumenten.
3.De feitelijke bewijslast, om bovenstaande argumenten te onderbouwen.
Groetjes,
Marija.
-
reetje
Inderdaad veertje, er staat in het onderzoek dat er sprake is van niet verifieerbare data. Ze waren door de onderzoekers niet te verifiëren en ook niet door derden. Gewoon een kwestie van goed lezen veertje. Dan had je ook geweten dat de onderzoekers niet één origineel contract in handen hebben gehad.En dat Dexia opdrachtgever en leverancier van de (oncontroleerbare) data. Stelt dat je visie wat bij?
Groetjes,
Reetje
Groetjes,
Reetje
-
reetje
Marija,
Wat schaft de pot vanavond?
Groetjes,
Reetje
Wat schaft de pot vanavond?
Groetjes,
Reetje
-
Marija
Ha Ha Ha Reetje!,
Witlof met kaassaus , kipfilet in cornflakes , aardappelen en jus.Toetje : pudding met caramelsaus en slagroom.
Groetjes,
Marija.
Witlof met kaassaus , kipfilet in cornflakes , aardappelen en jus.Toetje : pudding met caramelsaus en slagroom.
Groetjes,
Marija.
-
Marija
Lotte,
Ik werk niet bij Dexia (of haar dochters).
Ik heb geen aandelenlease.
Ik ken wel mensen met een aandelenlease.
Groeten,
Marija.
Ik werk niet bij Dexia (of haar dochters).
Ik heb geen aandelenlease.
Ik ken wel mensen met een aandelenlease.
Groeten,
Marija.
-
Veertje
Nog niet de moeite om het te lezen. Maar verhelderend inderdaad.
Dankjewel, reetje!
Ik ga tukken, een fijne nacht...
Dankjewel, reetje!
Ik ga tukken, een fijne nacht...