LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DATUM RECHTZAAK
DATUM RECHTZAAK
Volgens de FD van vandaag zal de eeste recht zaak op 22 jan in amsterdam zijn dit is bekend gemaakt door de dexia boefen.
Re: DATUM RECHTZAAK
U overschrijdt de grenzen van het fatsoen met uw betiteling van de directie van Dexia.
Beste PM,
Dat is wel de zaak die Dexia heeft aangespannen tegen Aegon.
Het wordt er langzamerhand niet duidelijker op wie tegen
wie aan het procedere gaat.
Ik betwijfel trouwens of deze zaak dan al behandeld wordt
want volgens FD zou vandaag de zaak die de Stichting tegen
Dexia heeft ingediend, behandeld worden wat ook niet waar
was.
m.v.g.
L. Blok
Dat is wel de zaak die Dexia heeft aangespannen tegen Aegon.
Het wordt er langzamerhand niet duidelijker op wie tegen
wie aan het procedere gaat.
Ik betwijfel trouwens of deze zaak dan al behandeld wordt
want volgens FD zou vandaag de zaak die de Stichting tegen
Dexia heeft ingediend, behandeld worden wat ook niet waar
was.
m.v.g.
L. Blok
Wat is de directie van Dexia dan wel volgens u?
Ik persoonlijk vind aanbieders van zulke producten op slinkse wijze gewoon oplichters. Dat is mijn mening, dat u dat schijnbaar niet vind:oke; maar dan ben ik het gewoon niet met u eens,
tuut tuut weer de groetjes van Ruud.
Ik persoonlijk vind aanbieders van zulke producten op slinkse wijze gewoon oplichters. Dat is mijn mening, dat u dat schijnbaar niet vind:oke; maar dan ben ik het gewoon niet met u eens,
tuut tuut weer de groetjes van Ruud.
Ruud,
De directie van Dexia zijn ook slachtoffer, zij zijn diegene die de "kat" LegioLease in de bekende "zak" hebben gekocht. Ook ik vind de termologie jegens de directie erg ver gaan.
Ook al zijn we behoorlijk gedupeerd of dreigen dat te worden. Het zijn de ontwikkelaars die het product ontwikkelen en de verkopers die het verkopen. Geloof me dat de directie bij lange na niet weet wat er allemaal voor producten lopen. Daar hebben ze toch medewerkers voor?
Groet,
Joop
De directie van Dexia zijn ook slachtoffer, zij zijn diegene die de "kat" LegioLease in de bekende "zak" hebben gekocht. Ook ik vind de termologie jegens de directie erg ver gaan.
Ook al zijn we behoorlijk gedupeerd of dreigen dat te worden. Het zijn de ontwikkelaars die het product ontwikkelen en de verkopers die het verkopen. Geloof me dat de directie bij lange na niet weet wat er allemaal voor producten lopen. Daar hebben ze toch medewerkers voor?
Groet,
Joop
Met al het geld wat er binnen komt bij dexia en de mannier hoe ze de mensen behandelen van mij mogen ze vertrekken.
Over fatsoen gesprokken ..........OPLICHTERS........
Over fatsoen gesprokken ..........OPLICHTERS........
ze/we gaan weer schelden...........niet doen, zonde van het forum en de leestijd