| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De AD van vandaag 9.04.2003 Dexia aanbod te laag
-
klaas
De AD van vandaag 9.04.2003 Dexia aanbod te laag
Dexia aanbod is te mager in mei worden bekend gemaakt hoe veel mensen er mee doen aan het aanbod.
Het wordt zelfs wurgaanbod genoemd.
De sichting LV heeft inmiddels 75.000 leden staan.
Het wordt zelfs wurgaanbod genoemd.
De sichting LV heeft inmiddels 75.000 leden staan.
-
JoopB
Re: De AD van vandaag 9.04.2003 Dexia aanbod te laag
En toch ben ik bang dat er velen zijn die zich met dat "aanbod" hebben ingelaten uit angst voor mogelijke gevolgen. Jammer hoor, we zijn met velen dus iets moet er gebeuren. Ik ga er voor! Van mij kunnen ze de boom in.
Groet,
JoopB
Groet,
JoopB
-
Leon
Joop,
Jij hebt waarschijnlijk geen eigen huis mischien niet te plukken maar denk ook eens aan de normaal werkende mensen die verder willen.
Laat de mensen lekke in zee gaan met dezia ik doe het ook 10000 E in de min
En jij ??????????????????????????????????????
Jij hebt waarschijnlijk geen eigen huis mischien niet te plukken maar denk ook eens aan de normaal werkende mensen die verder willen.
Laat de mensen lekke in zee gaan met dezia ik doe het ook 10000 E in de min
En jij ??????????????????????????????????????
-
nadia
Hallo Leon,
Ik heb een eigen huis, werk en mijn man ook! Sta behoorlijk in de min. Valt dus redelijk van te plukken, lijkt me. Dus wat is je punt.......?
m.v.g. Nadia
Ik heb een eigen huis, werk en mijn man ook! Sta behoorlijk in de min. Valt dus redelijk van te plukken, lijkt me. Dus wat is je punt.......?
m.v.g. Nadia
-
kees
er zijn zo veel fouten gemaakt dat je volgens mij met een gerust hart van hetr aanbod af kan zien
trouwens het aanbod is toch pure chantage
trouwens het aanbod is toch pure chantage
-
Leon
ik moet nog 7 jaar gaan a 300 euro in de maand en mag nu schikken das toch prima geregeld of moet ik nog eens 21600 euro betalen om er dan erachter te komen dat het niets wordt
Ik spreek voor mezelf het is een net aanbod .
Ik spreek voor mezelf het is een net aanbod .
-
nadia
Leon,
Voor jou komt het ws heel mooi uit zo'n schikking maar niet iedereen is in staat om te schikken of krijgen helemaal geen schikkingsaanbod en moet het doen met wat je krijgt.
Je hebt gelijk dat het niks wordt, maar enkelen zitten gewoon vast in een contract en daar valt niks in te schikken.
Dus.... mooi voor jou, zeker als jij je er prettiger bij voelt maar niet voor iedereen gaat die vlieger op!
m.v.g. Nadia
Voor jou komt het ws heel mooi uit zo'n schikking maar niet iedereen is in staat om te schikken of krijgen helemaal geen schikkingsaanbod en moet het doen met wat je krijgt.
Je hebt gelijk dat het niks wordt, maar enkelen zitten gewoon vast in een contract en daar valt niks in te schikken.
Dus.... mooi voor jou, zeker als jij je er prettiger bij voelt maar niet voor iedereen gaat die vlieger op!
m.v.g. Nadia
-
Leon
nadia,
jij heby een eigen huis een baan en je man ook jij krijt nu een vraag vab mij
je kunt nu schikken en je behoeft de aankomende maanden geen 300 euro meer te betalen
wat doe jij
1 je gaat niet in op het aanbod je betaald dus die 21600 en je ziet wel wat SLV uit haalt en hoopt op geen restschuld.
2 je schikt nu ben van je verplichtingen af en ga verder met je leven
Wat is jou keuze
ben benieuwd
jij heby een eigen huis een baan en je man ook jij krijt nu een vraag vab mij
je kunt nu schikken en je behoeft de aankomende maanden geen 300 euro meer te betalen
wat doe jij
1 je gaat niet in op het aanbod je betaald dus die 21600 en je ziet wel wat SLV uit haalt en hoopt op geen restschuld.
2 je schikt nu ben van je verplichtingen af en ga verder met je leven
Wat is jou keuze
ben benieuwd
-
Leon
oeps,
nadia iets te vroeg gepost !!!
sorry
nadia iets te vroeg gepost !!!
sorry
-
nadia
Of ik was te laat, dat kan ook nog.
Ik geef je groot gelijk hoor in jouw zaak. Was het alleen niet eens met jouw stelling wat betreft het "lekker" in zee gaan met Dexia.
Vandaar.
m.v.g. Nadia
Ik geef je groot gelijk hoor in jouw zaak. Was het alleen niet eens met jouw stelling wat betreft het "lekker" in zee gaan met Dexia.
Vandaar.
m.v.g. Nadia
-
nadia
Leon,
Sorry hoor, maar nu ben ik wel nieuwsgierig en erg persoonlijk. Wat voor schikking heb je dan gekregen en met een betalingsregeling die je hoeveel kost in de maand?
Pure nieuwsgierigheid!
Nadia
Sorry hoor, maar nu ben ik wel nieuwsgierig en erg persoonlijk. Wat voor schikking heb je dan gekregen en met een betalingsregeling die je hoeveel kost in de maand?
Pure nieuwsgierigheid!
Nadia
-
L. Blok
Beste Leon,
Je bent natuurlijk volkomen vrij om te beslissen wat je doet en ik respecteer absoluut je beslissing maar teken niet zomaar iets en zorg dat je alles zeer goed overweegd en doorleest. Ik veronderstel namelijk dat Dexia alleen maar jou op het "aanbod" wil laten ingaan. Als dat niet het geval zou zijn, zorg dan in ieder geval dat de conditie's van Dexia wel voor 100% schriftelijk zijn vastgelegd!
m.v.g. L. Blok
Je bent natuurlijk volkomen vrij om te beslissen wat je doet en ik respecteer absoluut je beslissing maar teken niet zomaar iets en zorg dat je alles zeer goed overweegd en doorleest. Ik veronderstel namelijk dat Dexia alleen maar jou op het "aanbod" wil laten ingaan. Als dat niet het geval zou zijn, zorg dan in ieder geval dat de conditie's van Dexia wel voor 100% schriftelijk zijn vastgelegd!
m.v.g. L. Blok
-
WG
Ja ook ik ben bang,heb het gevoel dat ik stik! kan er
niet van slapen!en het spookt de hele dag door mijn hoofd.
Zal ik het toch maar tekenen?? Zal ik mijn man overhalen het samen te tekenen?? dan heb ik misschien rust in mijn hoofd en lichaam. Hij weet dat ik een Winstverdr heb en heeft de vernietiginsbrief getekend, maar Ik heb hem nog steeds niet verteld dat ik zo,n grote schuld heb want hij wil er niets over horen.Ik ben bang dat het ons huwelijk en dat na 35 jaar kapot zal maken want met 4 kinderen hebben wij beiden altijd hard moeten werken om de eindjes aan elkaar te knopen. En nu dit ik kan wel janken.
Elke dag zit ik even op het forum te lezen
om hier de kracht uit te halen om door te zetten.
Toch lees ik ook dat er mensen zijn die voor hun rust het aanbod terugsturen en dat kan ik best begrijpen.
Dus ik twijfel nog steeds, mijn gevoel gaat net
zo op en neer als de beurs met piekeren?? en diepe dalen.
Ik moet voor 14 april!! reageren op het aanbod
dus heb nog een paar dagen de tijd.
Heb zaterdag een herinneringsbrief ontvangen.
Dat ik het aanbod moet versturen voor 10 April!!!!
Help mij om het vol te houden.
vr gr wg.
niet van slapen!en het spookt de hele dag door mijn hoofd.
Zal ik het toch maar tekenen?? Zal ik mijn man overhalen het samen te tekenen?? dan heb ik misschien rust in mijn hoofd en lichaam. Hij weet dat ik een Winstverdr heb en heeft de vernietiginsbrief getekend, maar Ik heb hem nog steeds niet verteld dat ik zo,n grote schuld heb want hij wil er niets over horen.Ik ben bang dat het ons huwelijk en dat na 35 jaar kapot zal maken want met 4 kinderen hebben wij beiden altijd hard moeten werken om de eindjes aan elkaar te knopen. En nu dit ik kan wel janken.
Elke dag zit ik even op het forum te lezen
om hier de kracht uit te halen om door te zetten.
Toch lees ik ook dat er mensen zijn die voor hun rust het aanbod terugsturen en dat kan ik best begrijpen.
Dus ik twijfel nog steeds, mijn gevoel gaat net
zo op en neer als de beurs met piekeren?? en diepe dalen.
Ik moet voor 14 april!! reageren op het aanbod
dus heb nog een paar dagen de tijd.
Heb zaterdag een herinneringsbrief ontvangen.
Dat ik het aanbod moet versturen voor 10 April!!!!
Help mij om het vol te houden.
vr gr wg.
-
marjan
Leon,
Ook ik begin nieuwsgierig te worden naar deze schikking.
Vanaf januari moet ik elke maand 7 jaar lang 450 euro gaan betalen (ipv geen betaling) en ik kan dit niet betalen. Ik moet voor 19 april reageren op het Dexia aanbod en ik ben er nog steeds niet uit wat te doen. Op dit moment staat mijn profit effect restschuld op circa 30.000 euro, maar we moeten nog 7,5 jaar gaan.
Wil je jouw schikking toelichten??
Marjan
Ook ik begin nieuwsgierig te worden naar deze schikking.
Vanaf januari moet ik elke maand 7 jaar lang 450 euro gaan betalen (ipv geen betaling) en ik kan dit niet betalen. Ik moet voor 19 april reageren op het Dexia aanbod en ik ben er nog steeds niet uit wat te doen. Op dit moment staat mijn profit effect restschuld op circa 30.000 euro, maar we moeten nog 7,5 jaar gaan.
Wil je jouw schikking toelichten??
Marjan
-
geert
Marjan,
Er zijn kennelijk maar heel weinig mensen die op het aanbod van Dexia ingaan en zich juridisch monddood laten maken. Denk er heel goed over na...
Er zijn kennelijk maar heel weinig mensen die op het aanbod van Dexia ingaan en zich juridisch monddood laten maken. Denk er heel goed over na...
-
el
Hallo Leon, leg eens even uit wat je met schikking bedoeld.
Heb je gewoon het aanbod getekend en een keuze gemaakt of zo?
Dexia schikt helemaal niet volgens mij, dus ik vind het een beetje vreemd verhaal.
Heb je gewoon het aanbod getekend en een keuze gemaakt of zo?
Dexia schikt helemaal niet volgens mij, dus ik vind het een beetje vreemd verhaal.