LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De benaming van de producten
De benaming van de producten
Nu ik door heb dat de winstver10dubbelaar 10 jaar loopt, maar vast geen 10 keer een optie heeft, weet ik waarom dat product zo heet. Vanwege de termijn.
Bij de WV3D wist ik dit al: 3 jarige looptijd + aandelen in 3X gekocht.
Dux die 3 slaat helemaal niet op de winst. En de winst slaat alleen op koersstijgingen.
Toch?!
Bij de WV3D wist ik dit al: 3 jarige looptijd + aandelen in 3X gekocht.
Dux die 3 slaat helemaal niet op de winst. En de winst slaat alleen op koersstijgingen.
Toch?!
Re: De benaming van de producten
Zo af en toe kijk ik nog wel eens op het forum en dan kom je gelijk weer een poll van Peter tegen want zo heet je toch in het echt Dubio?
Peter weet het zeker beter? Peter die nota bene zelf een Profit effect heeft afgesloten die uitliep op een Loss Effect en dit nog steeds niet verwerkt heeft.
Peter weet het zeker beter? Peter die nota bene zelf een Profit effect heeft afgesloten die uitliep op een Loss Effect en dit nog steeds niet verwerkt heeft.
want zo heet je toch in het echt Dubio?
Dubio,
Ken jij iemand die hier werkt?
http://........................... (url verwijderd ML)
Jurgen Weber is van ..... naar .... verhuisd want hij had zelf geen contract, alleen maar voor zijn kinderen. (plaatnamen verwijderd ML)
Leuk om de verontwaardigde reakties van clubleden te zien in de advocaat bots topic, de club heeft blijkbaar het alleenrecht op privacy schending.
Is dat Peter die mails rondstuurt om info te krijgen over de procedure tegen Dexia?Zo af en toe kijk ik nog wel eens op het forum en dan kom je gelijk weer een poll van Peter tegen want zo heet je toch in het echt Dubio?
Dubio, je kan iets verdubbelen, daar gaat het hier om, je kunt nl niet 0 verdubbelen als er winstverdriedubbelaar staat, dan wordt er expleciet bedoeld dat je de WINST 3x kan verdubbelen en niet het aantal jaren!!!
Tjeee Dubio........
waarom maak je jezelf zo belachelijk!
Legio heeft gewoon een naam bedacht die hoge verwachtingen opriep en dus aandacht zou trekken,en dat weet IEDEREEN nu wel en JIJ ook.
Klaar.
waarom maak je jezelf zo belachelijk!
Legio heeft gewoon een naam bedacht die hoge verwachtingen opriep en dus aandacht zou trekken,en dat weet IEDEREEN nu wel en JIJ ook.
Klaar.
Idaho en Hans A,
Spijker op zijn kop!!!
En Dubio, tja dat blijft zo.
Spijker op zijn kop!!!
En Dubio, tja dat blijft zo.
WINST vertiendubbelaar
Ben ik nou zo dom of.....
Dubio, je bent een loser.
Ben ik nou zo dom of.....