| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De beste adviseur
-
Jean
De beste adviseur
Ik durf te stellen dat ik de beste adviseur ben. Iedereen moet mij gelijk geven omdat JULLIE adviseurs alleen maar slim waren om jullie erin te laten trappen.
-
dv
Re: De beste adviseur
beste jean
ik geef je niet gauw gelijk, maar dit moet ik toegeven, op een of andere manier mag ik je wel
m vr gr DV
ik geef je niet gauw gelijk, maar dit moet ik toegeven, op een of andere manier mag ik je wel
m vr gr DV
-
Dick Siesling
Jean,
Gefeliciteerd! Eindelijk iemand die iets positiefs voelt en dat heeft schijnbaar met jou van doen.
Jean als je nog eens over dagrentes schrijft, schrijf dan niet dag rentes, deze rentes werden reeds door Dexia gehanteerd.
Zie verder in de diverse rubrieken naar mijn goed bedoelde aanbevelingen aan jouw adres.
Dick.
Gefeliciteerd! Eindelijk iemand die iets positiefs voelt en dat heeft schijnbaar met jou van doen.
Jean als je nog eens over dagrentes schrijft, schrijf dan niet dag rentes, deze rentes werden reeds door Dexia gehanteerd.
Zie verder in de diverse rubrieken naar mijn goed bedoelde aanbevelingen aan jouw adres.
Dick.
-
Jean
Dit bericht is niet door mij geplaatst! Iemand heeft mijn naam en emailadres gebruikt.