| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DE DEURWAARDER OP BEZOEK ?
-
Piet
DE DEURWAARDER OP BEZOEK ?
Dit is een reactie van Andre in de topic: Hardheidsclausule?..CHANTAGE..."
Hij is echter belangrijk genoeg om er een topic van te maken, hier is de tekst:
Beste allemaal,
Nadat ik 1 brief gehad heb van de GGD zijn ze nu voor de eerste keer aan de deur geweest. Wij waren niet thuis maar dreigen nu dat ze om de 5 dagen aan de deur komen en elk bezoek kost mij dan 65 euro.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Ik vind dat de rechter eerst een uitspraak moet doen en dan zien we wel verder. Volgens mij kunnen ze pas beslag leggen op evt inboedel na de uitspraak.
Zijn er al meer mensen die de deurwaarde op bezoek hebben gehad?
Gr. Andre.
Hij is echter belangrijk genoeg om er een topic van te maken, hier is de tekst:
Beste allemaal,
Nadat ik 1 brief gehad heb van de GGD zijn ze nu voor de eerste keer aan de deur geweest. Wij waren niet thuis maar dreigen nu dat ze om de 5 dagen aan de deur komen en elk bezoek kost mij dan 65 euro.
Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Ik vind dat de rechter eerst een uitspraak moet doen en dan zien we wel verder. Volgens mij kunnen ze pas beslag leggen op evt inboedel na de uitspraak.
Zijn er al meer mensen die de deurwaarde op bezoek hebben gehad?
Gr. Andre.
-
Piet
Re: DE DEURWAARDER OP BEZOEK ?
Mocht er na de brief van het incasso bureau een deurwaarder verschijnen, mag hij alleen een dagvaarding of een brief overhandigen.
Je bent NIET verplicht hem binnen te laten voordat er een gerechtelijke uitspraak is van de rechter over jouw rechtszaak !!
Is het bijna zo ver, is er al een brief van een incasso bureau, weet je niet meer wat je moet doen, wordt dan lid van de vereniging PAYBACK, wij helpen je verder.
Kijk op www.pay-back.nl of mail naar [email protected]
Met elkaar, voor elkaar.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
Je bent NIET verplicht hem binnen te laten voordat er een gerechtelijke uitspraak is van de rechter over jouw rechtszaak !!
Is het bijna zo ver, is er al een brief van een incasso bureau, weet je niet meer wat je moet doen, wordt dan lid van de vereniging PAYBACK, wij helpen je verder.
Kijk op www.pay-back.nl of mail naar [email protected]
Met elkaar, voor elkaar.
Samen staan we sterk.
Groeten,
Piet
-
j moret
waneer kom pay back met de brief die beloofd is dan piet ik ben evt bezig met regeling treffen ik heb al kopien van brieven die je kan verwachten voor een rechtzaak weten we vast hoe die eruit zien dus ja denk dat betalen het toch gaat worden of ben ik lijpie aan het worden ze dreigen flink
-
janneke
Hoe groot is uw restschuld ik zelf heb een restschuld van +/- euro 5000,- Wie zullen ze het eerst pakken de groote of de kleine??
-
j moret
ze pakken iedereen als ik ggn moet geloven lukt ze dat ook de helfd bvan de gene die schuld heeft of had heeft ook betaald aan ggn