LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De ECB gaat de rente verlagen!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

De ECB gaat de rente verlagen!

Ongelezen bericht door Jean »

De rente zal waarschijnlijk verlaagd gaan worden naar 2,25%. Dit zal inhouden dat de hypotheekrente ook weer zal gaan dalen.

Voor veel mensen hier op het forum toch eens een reden om te kijken of, als zij een koopwoning hebben met een stukje overwaarde, het interessant is de aandelenlease daarin weg te werken!

U zult versteld staan van de mogelijkheden.

Theo

Re: De ECB gaat de rente verlagen!

Ongelezen bericht door Theo »

Ik heb helaas geen huis, moet ik maar op de straat gaan leven. (zucht) . Ik weet niet wat ik aan het einde van het jaar ga doen als mijn contract afloopt met een schuld van € 25.000. Bij mij zal 'wegwerken' wat minder makkelijk gaan. Nu maar hopen dat de stichting iets voor elkaar krijgt, ik hoor haast nooit wat van ze!

Groeten Theo

Jean

Re: De ECB gaat de rente verlagen!

Ongelezen bericht door Jean »

Theo, het spijt me oprecht dat je in deze vervelend situatie zit. Behalve misschien toch ingaan op het Dexiavoorstel misschien een overweging om een goedkoper krediet te nemen. Is niet de beste oplossing maar met een beetje bekeken taktiek/strategie zou je maandlast te dragen kunnen zijn.

Gesloten