| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De eindafrekening is binnen, en tot onze verbazing........
-
René
De eindafrekening is binnen, en tot onze verbazing........
Onze eind afrekening is binnen en tot onze verbazing staat er boven aan de brief "betreft:Dexia Aanbod/verkoop effecten winstverdriedubbelaar,etc".
Wij zijn niet igegaan op het dexia aanbod, wat mijn man wel ingevuld heb is het keuzeformulier.
Zijn er meer mensen die hun eindafrekening gehad hebben, en dat dat er bovenaan staat terwijl je niet bent ingegaan op het dexia aanbod.
Wij zijn niet igegaan op het dexia aanbod, wat mijn man wel ingevuld heb is het keuzeformulier.
Zijn er meer mensen die hun eindafrekening gehad hebben, en dat dat er bovenaan staat terwijl je niet bent ingegaan op het dexia aanbod.
-
toet
Re: De eindafrekening is binnen, en tot onze verbazing........
Ze werken daar langs elkaar heen .Zie dat zelf aan de brieven.toet
-
René
Bedankt toet voor je reactie. Ik geloof dat je gelijk hebt, ze werken inderdaad langs mekaar heen.
René heeft in ieder geval onderaan de keuze formulier gezet onder protest en voor behoud van alle rechten.
Zodat we onze rechten behouden.We hebben in ieder geval alle kopieen bewaard, zodat ze straks niet zeggen van nee je krijgt je geld niet terug, want je hebt mee gedaan met het aanbod.
Ikzelf heb niet meegetekend, omdat we meedoen aan eegalease.
René heeft in ieder geval onderaan de keuze formulier gezet onder protest en voor behoud van alle rechten.
Zodat we onze rechten behouden.We hebben in ieder geval alle kopieen bewaard, zodat ze straks niet zeggen van nee je krijgt je geld niet terug, want je hebt mee gedaan met het aanbod.
Ikzelf heb niet meegetekend, omdat we meedoen aan eegalease.
-
John
Niets tekenen, het zijn linkers.
Met een krabbel zit je weer aan de volgende oplichters streek van ze vast, en voor je het weet ben je je rechten kwijt.
NIET TEKENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met een krabbel zit je weer aan de volgende oplichters streek van ze vast, en voor je het weet ben je je rechten kwijt.
NIET TEKENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
René
hoi john,
Alleen mijn man René heeft het keuzeformulier getekent en terug gestuurd, maar wel onder protest etc. Ikzelf heb niets ondertekent omdat ik meedoet met eegalease.
Alleen mijn man René heeft het keuzeformulier getekent en terug gestuurd, maar wel onder protest etc. Ikzelf heb niets ondertekent omdat ik meedoet met eegalease.