LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DE ENE OF DE ANDERE RECHTER

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ad snoeren

DE ENE OF DE ANDERE RECHTER

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Er wordt op dit forum alleen maar geroepen neem een advocaat,
neem een advocaat. Advocaten zijn de aasgieren van ons rechts bestel.
Ze adverteren hier alsof het een lieve lust is. Hoe zit het eigenlijk met de rechters, kun je die ook kopen? Zij oordelen naar willekeur of het een lieve lust is. Gek wordt ik hiervan, en we blijven allemaal. maar rustig rechtzaken volgen en roepen dan weer WCK, huurkoop, zorgplicht
En zal ik U eens wat zeggen{Kabouter PLOP} We worden alleen maar belazerd door het grote geld, en zullen nooit een rechtstaat worden, en niemand van ons losers zal serieus worden genomen door een rechter
En de advocaten: KASSA!!!!!!!! En Agnes roept Nee zo kan het niet En Gerrit roept Ja de zorgplicht was ook in 1998 van toepassing, en Oostink Stelt ook wat , en DSI en AMF roept wat, Maar wij zullen op een houtje bijten ,Want tegen een arrogante rechter en tegen een arrogante advocaat ben ik als eenvoudige boerenpik niet opgewassen.

Ik haat dit land

Oom Dagobert

Re: DE ENE OF DE ANDERE RECHTER

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het is inderdaad onbegrijpelijk hoe de fouten van Dexia over de tafel rollen en er weer even vrolijk vanaf geveegd worden.

En allemaal door deskundigen.

De eindregie voor het wel en wee in dit land is in handen van de minister president.
Die had al lang moeten constateren dat de gewone burger er geen touw meer aan vasr kan knopen.

De deskundigen geven ons bijna allemaal gelijk en wij maar dokken
aan de advocaten en als je de pech heb dat jouw rechtertje op wil vallen met zijn of haar uitspraak kun je ook nog eens Dexia betalen.

Maja, Peter J. Balkenende zal dan wel beginnen met een commissie
in te stellen om alles te onderzoeken wat er mis is gegaan, geplande
einddatum 200?.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

1 0 teveel O D

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Tja Ad, dit land heeft inderdaad nogal wat tekortkomingen, maar ik vrees dat het overal niet al te best is.
Hier kun je in ieder geval nog wel je gal spuwen in het openbaar en zo zijn er meer pluspunten te noemen, deze punten wegen voor mij in ieder geval nog net iets zwaarder dan de minpunten.
Uiteraard praat ik waarschijnlijk anders als mijn dochter verkracht wordt door een vrijgelaten psychopaat die nooit meer op straat had mogen komen, dus ach.......het is allemaal eigenlijk zeer betrekkelijk.
Wat betreft Dexia, je moet wel een beetje hoop blijven houden Ad, ik bedoel het moet toch wel heel gek lopen als Dexia hier verder ongeschonden uitkomt.

Gesloten