LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De fiscale opinie van mr. drs. R.G. van der Graaf FB?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ralph

De fiscale opinie van mr. drs. R.G. van der Graaf FB?

Ongelezen bericht door Ralph »

Tijdens het nalezen van de posting van Toet, van haar brochure van de Winstver3dubbelaar kwam ik het onderstaande tegen, wat ook braaf in elke Legio contract is opgenomen:

Fiscale opinie
De fiscale opinie over de Legio-Lease WinstVerDriedubbelaar van mr. drs. RG. van der Graaf FB van Bruinzeel + van der Graaf Belastingadviseurs te 's-Gravenhage wordt meegezonden met uw lease-overeenkomst In deze opinie worden de fiscale aspecten van uw lease-overeenkomst uitgebreid toegelicht.

Nu vroeg (en vraag) ik mij af wat je aan deze 'opinie' hebt.
Ook ben ik zeer benieuwd naar wat deze geweldige deskundige van toen, nu voor opinie heeft.
Zal morgen is, als ik ff een tijd heb, kijken of ik een e-mail adres van hem kan vinden. Kan het tenslotte altijd per e-mail vragen.

Iemand overigens ervaring hiermee, een mening hierover?

Persoonlijk denk ik overigens dat we er niet zoveel mee kunnen. Edoch in de loop der jaren heb ik wel geleerd om zaken die door anderen aangedragen worden is goed te bekijken, heel vaak, niet altijd, kun je dit dan inbrengen ten behoeve, voordeel, van jezelf.

Mazzeltov;

Ralph

Ralph

Re: De fiscale opinie van mr. drs. R.G. van der Graaf FB?

Ongelezen bericht door Ralph »

Goedesmorgens Karin,

Dank voor je snelle reactie.
Zal morgen, als ik wat meer bij de tijd ben, gelijk hiermee aan de slag gaan.

Voor de overige geinteresseerden onder ons nog ff de URL:
http://www.bvdg.nl/intro.htm

Mazzeltov;

Ralph

Gesloten